אוזניות ספורט Soundcore Sport X20 by Anker במחיר שווה!

אליאקספרס - Aliexpress
כ50.5$ לרכישה
SSIL01

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.6.2024 9:28

חיפשתם אוזניות מושלמות לספורט, אימונים אבל גם ליום יום? תכירו את הX20 החדשות של אנקר! אוזניות עם סאונד מעולה, הגנת מים ואבק IPX5, זמן סוללה עד 48 שעות, עיצוב גמיש ובעל ווים לשימוש חסר חשש גם בריצות או פעילות אינטנסיבית!

מחיר של 52.5$ בלבד בהזנת הקופון SSIL01

תיאור המוכר:

התאמה גמישה: אוזניות אימון Sport X20 מצוידות בווי אוזניים מתכווננים הניתנים להארכה ולסיבוב להתאמה נוחה ובטוחה. עד 30 מעלות סיבוב והרחבה של 4 מ”מ, התאם אישית את המיקום כך שיתאים לך בצורה מושלמת.
קבל יותר מיקוד: אוזניות אימון Sport X20 מספקות ביטול רעשים עוצמתי, והופכות את חדרי הכושר הרועשים לאזורים שלווים. חסום צלילים שמסיחים את הדעת – ממשקולות מנקרות ועד נהמות רמות. התאמה ידנית ו-ANC מותאם שומרים אותך ממוקד ביעדי הכושר שלך.
הגבר את הבס שלך: חווה את הריגוש הפועם של טכנולוגיית BassUp של הסאונדקור, המופעלת על ידי דרייברים דינמיים רבי עוצמה של 11 מ”מ. הרם את הרפתקת האודיו שלך כדי לקחת את המוטיבציה שלך לרמה חדשה.
עיצוב מוגן הכל: עיצוב החלל הייחודי של אוזניות הספורט וטכנולוגיית SweatGuard הבלעדית של קור הקול יוצרים אטם בהשראת צוללת המגן על הרכיבים הפנימיים מפני נזק ממים, זיעה ואבק. לזוז ללא פחד.
חיי סוללה עמידים: אוזניות אימון Sport X20 מספקות חיי סוללה יוצאי דופן של 12 שעות בטעינה בודדת, ומתארכים ל-48 שעות בעת שימוש בתיק הטעינה. עם תכונת הטעינה המהירה, אתה יכול לקפוץ לשגרת האימונים שלך ללא דיחוי.

מוזמנים לשתף!
אוזניות ספורט Soundcore Sport X20 by Anker במחיר שווה!
אוזניות ספורט Soundcore Sport X20 by Anker במחיר שווה!
כ50.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages