שמיכה כבדה גודל קינג מבית FindPanda במשקל 7.7 ק”ג במשלוח חינמי מאמזון!!!

אמאזון - Amazon
33.84$ לרכישה
15RCFN2O
בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 15RCFN2O

משלוח חינם! שימו לב - 2 קופונים!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
8.6.2024 19:03

בואו לטלגרם!

שמיכה כבדה?? כן! פיתוח שוודי המסייע לשפר את איכות השינה, מקנה תחושה של חיבוק ומפיגה מתחים ולחצים. המשקל והאפקט שנוצר גורמים לשחרור הורמונים שמייצרים הרגשה טובה ומאפשרים הרדמות מהירה יותר, ובנוסף מגביר סרוטונין ומרגיע התקפי חרדה.

גודל קינג 198×215 ס”מ  עשויה בד פרימיום נושם ואוורירי שיתאים לכל השנה והמחיר מפתיע, בעיקר כי השמיכה מאוד כבדה אבל המשלוח, חינם!!!

מחיר של 33.8$ כולל משלוח חינמי לגמרי בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 15RCFN2O

תיאור המוכר:

  • מתנה למשפחה או לאהוב שלכם: שמיכה משוקללת של FindPanda מובחרת יכולה לשמש לכל עונה מהקיץ לחורף, מתנה יוקרתית מעולה עבורכם ועבור יקיריכם, תעזרו להרגיע את הגוף שלכם ללילה נינוח.
  • כיצד לבחור משקל: שמיכה משוקללת FindPanda גודל קינג (198.1 ס”מ * 215.9 ס”מ, 7.7 ק”ג, אפור כהה) מתאימה לאדם 68-90.7 ק”ג. שמיכה כבדה המהונדסת להיות 10% ממשקל הגוף שלכם. אנא תנו לגוף שלכם 3-7 ימים כדי להתאים את השמיכה המשוקללת שלנו. ההבדל הוא ששמיכות כבדות צריכות לרכז את המשקל על הגוף שלכם, כך ששמיכות כבדות קטנות יותר משמיכות רגילות.
  • חומר פרימיום: השמיכה המשוקללת שלנו עשויה מ-100% בד פרימיום נושם וחרוזי זכוכית ידידותיים לסביבה. חם, לא ניתן לחימום וללא ריח לכל העונה. וטכנולוגיית תפירה חזקה יכולה לעזור לשמיכה כבדה ללא סיכון של דליפה, חרוזי הזכוכית מופצים באופן שווה בכל ריבוע.
  • קל לתחזוקה: מומלץ לכבס ביד ולייבש באוויר בחלק הפנימי. אם תבחרו לכבס במכונה, תוכלו להשתמש בה עם תיק ניקוי או כיסוי שמיכה, מכיוון שהשמיכה המשוקללת מצוידת ב-16 קשרים וניתן לשלב אותה עם כיסוי שמיכה. הדרך הטובה ביותר היא לשטוף את הציפה לזמן רב משקל מופץ ותחזוקה עמידה.
  • למה לבחור בנו: אנחנו כל כך בטוחים לגבי איכות המוצרים שלנו, אם יש לך בעיות ודאגות לגבי השמיכה המשוקללת שלנו אנא צור איתנו קשר אנחנו 7/24 באינטרנט.
שמיכה כבדה גודל קינג מבית FindPanda במשקל 7.7 ק”ג במשלוח חינמי מאמזון!!!
שמיכה כבדה גודל קינג מבית FindPanda במשקל 7.7 ק”ג במשלוח חינמי מאמזון!!!
33.84$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages