צג מחשב 24 אינץ’ izumuzi FHD 100Hz במחיר פסיכי!

אמאזון - Amazon
64.79$/71$ לרכישה
MASTERCARDAY
📦משלוח חינם!

קראו היטב הנחיות כדי להגיע למחיר!!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
10.6.2024 11:14

שימו לב לדיל ולאיך מגיעים אליו! צג מחשב 24 אינץ’, צג מחשב משרדי FHD 1920×1080 תצוגת IPS 100Hz, HDMI עם סינון אור כחול, FreeSync, תואם VESA ועוד.. במחיר הזייה של 64.79$, כ244 ש”ח בלבד כולל משלוח חינם!

איך מגיעים למחיר?

  1. המבצע הוא לחברי פריים – מחיר מיוחד לחברי פריים בלבד – הצטרפות לחודש ראשון חינם(או כמה בעלות כמה דולרים אם כבר ניצלתם את החברות חינם) לחצו כאן
  2. סמנו קופון ירוק ל5$ הנחה
  3. הזינו קופון MASTERCARDAY כל עוד הוא בתוקף

מחיר ללא מסטרקארד כ71$ עדיין מחיר פסיכי!

תיאור המוכר:

  • צג מחשב 23.8 אינץ’ Full HD: צג XGaming 23.8 אינץ’ FHD 16:9 עם קצב רענון של 100Hz וזמן תגובה של 3ms (GTG) נועד לחולל מהפכה בחוויית הצפייה שלכם. עם רזולוציית תצוגה תוססת 1920 x 1080P וסולם צבעים באיכות קולנוע המכסה 95% sRGB, כל תמונה מתעוררת לחיים עם בהירות מדהימה וצבעים עזים.
  • עיצוב דק במיוחד ומודרני: צג מחשב מלוטש זה מגיע עם מסגרת דקה במיוחד עם 3 צדדים, עיצוב מסך דק במיוחד מספק זווית צפייה רחבה יותר, הוא לא רק משפר את ההשפעה החזותית התלת מימדית של המסך, אלא גם מספק יציבות משחק מעולה.
  • שפרו את הפרודוקטיביות שלכם: מקסמו את היעילות שלכם והתמקדו בעבודה שלכם ללא כל הסחות דעת. צג memzuoix 23.8 אינץ’ מספק תצוגה חלקה וחלקה, מבטל גמגום, קריעת מסך ופיגור קלט. עם טכנולוגיית FreeSync, אתם יכולים לחוות חזותיים חדים ולשמור על קצב FPS גבוה, מה שמבטיח זרימת עבודה פרודוקטיבית וזורמת. בנוסף, הצג תואם לטכנולוגיית G-Sync, ומספק תצוגה מציאותית וברורה לצרכים העסקיים והמשרדים שלכם.
  • הפחתת אור כחול וללא הבהוב: צג משרד PC Eye-Care מפחית את האור הכחול כדי להגן עליכם מפני עייפות עיניים, גירוי ומתחים. זה מאפשר לכם לעבוד על המסמכים שלכם, לצפות בסרטים או לשחק משחקים בנוחות רבה יותר לתקופות ממושכות.
  • קישוריות גמישה: צג מחשב XGaming מגיע עם יציאות DC+VGA+HDMI2.0+יציאת שמע ודפוס הרכבה לקיר VESA 75×75 מ”מ, תמיכה במשרד הביתי שלך, צפה בסרט, הארכת סדנאות מחשב נייד ואינטרנט וכו’.
צג מחשב 24 אינץ’ izumuzi FHD 100Hz במחיר פסיכי!
צג מחשב 24 אינץ’ izumuzi FHD 100Hz במחיר פסיכי!
64.79$/71$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages