ספונת לילדים מחיר טירוף ושילוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
308SCFM7
✅ סמנו קופון ירוק בדף המוצר באמזון והזינו קוד קופון

✅ סמנו קופון ירוק בדף המוצר באמזון והזינו קוד קופון

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.6.2024 12:09

התראת מחיר טירוף ואל תשאלו אותי איך זה עם שילוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים! ספונת נפתחת רכה ומפנקת עם בד חיצוני רך וזוהרת בחושך בגודל 60×42 ס״מ במחיר מדהים של 29.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי בסימון קופון ירוק בדף המוצר והזנת קוד קופון!

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【עיצוב 2 ב-1 ניתן להמרה】כיסא הפעוט שלנו מאפשר לילדים להפוך באופן עצמאי מספת הילדים לכיסא, אשר לא רק יכול לשחק, לקרוא, אלא גם לקחת הפסקת צהריים ולנוח על ספת הילדים, מגוון פונקציות מתאימות לתרחישים שונים של ילדים, הוא שותף טוב לילדים!
  • 【זוהר בחושך】לכיסא הילדים שלנו יש עיצוב תאורה ייחודי ודפוסי כוכבים וירח חמודים. כדי לחזות בזוהר הקסום, פשוט הניחו את ספת הילדים באור בהיר או באור שמש לזמן מה. בחושך, הוא זורח. ספות פעוטות אלה המתקפלות הן המתנה האידיאלית לימי הולדת, חג המולד או מסיבות תינוק. זהו גם צעצוע ייחודי לילדים.
  • 【חומר רך】 כיסאות הילדים הנוחים לפעוטות עשויים מפוליאסטר רך עמיד ונוח, ומלא בקצף באיכות גבוהה, רכות טובה מספיקה כדי לתמוך בגוף הילדים, החלק החיצוני הוא בד קטיפתי, רך ונוח, חזק ועמיד, ללא פינות חדות וקצוות קשים של העיצוב, כדי להבטיח את בטיחות הילדים בזמן המשחק.
  • 【אין צורך בהתקנה】 כיסא הספה לתינוק שלנו יגיע באריזה אטומה בוואקום דחוס. לאחר קבלת ספת התינוק, אין צורך להפעיל באופן ידני יותר מדי, פתחו את החבילה שהיא תתרחב אוטומטית, תאפשר זמן שהיא יכולה להפוך לכיסא נוח עמיד לפעוטות.
  • 【קל לניקוי】 משטח הספה הפעוט הזה הוא מכסה ניתן להסרה עם רוכסן שניתן להסיר ולנקות בקלות במכונה במים קרים, מה שהופך את התחזוקה לקלה. סוף סוף הפכו את הספות והספות לילדים שלנו לקיפול לעמידות נקיות ויפות.
ספונת לילדים מחיר טירוף ושילוח חינמי לגמרי!
ספונת לילדים מחיר טירוף ושילוח חינמי לגמרי!
29.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages