מתקן האכלה אוטומטי כפול לחתולים או כלבים קטנים מבית SURDY במחיר משוגע!

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
501JWHQ8
📦משלוח חינם!

לצבע הלבן בלבד

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
6.8.2024 11:27

המתקן, כפול.. המחיר? חצי! מתקן כפול להאכלה של עד 6 ארוחות ביום ל2 חיות במקביל.. כולל הקלטה קולית אישית לקריאה לבע”ח, גיבוי על ידי סוללות במקרה של הפסקת חשמל, בידוד לשמירה על טריות המזון ועוד!!

צבע לבן בלבד: רק 29.99$ כולל משלוח חינמי בהזנת הקופון 501JWHQ8

  • האכלה מאוזנת דו-צדדית: מזין חתולים אוטומטי SURDY לשני חתולים מבטיח חלוקה שווה של מזון לחיות מחמד משני הצדדים, ומבטל כל הזנה לא אחידה. מערכת ההאכלה הכפולה שלה יוצרת אווירת אוכל שלווה עבור חיות המחמד שלכם, ומבטלת חששות בתחרות האוכל.
  • קל להתקנה ולתכנית: למזין אוטומטי לחתולים SURDY קיבולת של 3 ליטר/13 כוסות מפשט את תכנון הארוחות של חיית המחמד שלכם, ומאפשר 1-6 האכלות ביום עם 1-12 מנות כל אחת (מנה אחת ≈ 10 מ”ל ≈ 1/24 כוס). זה מקדם הרגלים בריאים, מונע השמנת יתר ומחלות. מושלם עבור משפחות מרובות חיות מחמד.
  • נעלו את הרעננות של כל ארוחה: התועלת ממתקן מזון אוטומטי לחתולים מתגאה בשקית ייבוש מובנית ורצועת איטום מאובטחת, השומרת ביעילות על רעננות ופריכות המזון של חיית המחמד שלכם. בנוסף, שקית ייבוש בתוך המכסה משמשת להסרת לחות וסיכול חדירת לחות. עיצוב הדלת המסתובבת האטום החדשני סוגר אוטומטית את יציאת ההזנה לאחר כל ארוחה, ומספק מחסום נגד נמלים וחרקים.
  • אפשרויות כוח כפולות: מתקן האכלה כפול אוטומטי זה לחתולים כולל מתאם USB 5V להספק ראשוני והגמישות להשתמש ב-3 סוללות D-cell אלקליין (סוללות אינן כלולות) כגיבוי אמין במקרה של הפסקת חשמל, המבטיח הזנה מתוזמנת ללא הפרעה. סט יחיד של סוללות יכול לספק עד 200 ימים של חשמל, להבטיח שחיית המחמד שלכם תישאר ניזונה היטב גם במהלך היעדרותכם.
  • מקליט קול 10 שניות: צרו חיבור מכל הלב עם החבר הפרוותי שלכם על ידי הקלטת הודעה קולית של 10 שניות שמתנגנת במהלך כל האכלה. התאימו אישית את הזמנים שבהם שיחות הארוחה החביבות האלה נשמעות, כך שחיית המחמד שלכם יכולה לחוש את ההשפעה שלכם.
מתקן האכלה אוטומטי כפול לחתולים או כלבים קטנים מבית SURDY במחיר משוגע!
מתקן האכלה אוטומטי כפול לחתולים או כלבים קטנים מבית SURDY במחיר משוגע!
29.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages