הדיל נגמרפאנל סולארי Jackery SolarSaga 100W במחיר בדיחה!

אמאזון - Amazon
מחיר סופי כולל משלוח ומיסים

המחיר לחברי אמזון פריים בלבד!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
4.7.2024 18:02

  משלוח חינם לחברי פריים בלבד – הצטרפות לחודש ראשון חינם(או כמה בעלות כמה דולרים אם כבר ניצלתם את החברות חינם) לחצו כאן

מוכנים לזה?? פער של כמעט 1600 ש״ח לעומת המחיר בארץ עם הנחה פסיכית לחברי אמזון פריים כולל משלוח חינם עד הבית!! המוצר שכולכם מחפשים למצבי חירום והפסקות חשמל וזה כמובן מושלם גם לקמפינג בשטח. פאנל סולארי איכותי 100W מבית Jackery שוקל קצת פחות מ-5 ק״ג ומתקפל לחצי לנשיאה קלה. מגיע עם ידית נשיאה ורגליות להעמדה נוחה והשוס – כולל יציאת USB רגילה ויציאה נוספת טייפ סי כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להעמיד אותו מול השמש ולחבר את המוצר שאתם רוצים ישירות אליו! חוץ מזה הוא גם עמיד למים בתקן IP65

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • התקנה קלה ומעמד כלולים: ה-Solar Saga 100 כולל 2 מעמדים שניתן למקם בחוזקה על כל משטח קרקע. תוך מספר שניות של התקנה, תוכלו להתחיל לספוג את אנרגיית השמש עבור תחנת הכוח Jackery שלכם. ידית הגומי TPE מאפשרת נשיאה קלה כשאתם יוצאים להרפתקאות בטבע.
  • קצב המרת אנרגיה גבוה יותר: הפאנל הסולארי מכוסה בתאים סולאריים מסיליקון חד-קריסטלי, משתמש בטכנולוגיית תאים רב שכבתית כדי לייצר אנרגיה מאור השמש ולבצע ביצועים טובים יותר עם יעילות המרה גבוהה יותר עד 23% מאשר לוחות קונבנציונליים אחרים.
  • עמיד ועמיד בפני התזות: כיסוי ה-ETFE-laminated עמיד מספיק כדי להאריך את תוחלת החיים של הפאנל הסולארי. עמיד במים IP65 שיגן מפני התזת מים (אין להניח אותו מתחת לגשם או להשרות במים). הרוכסנים בכיס יכולים להחזיק את כבלי החשמל ולכסות את יציאת החשמל.
  • תואם ורב-תכליתי: פאנל סולארי זה תואם לתחנת כוח Jackery Explorer 300/500/1000/1500 (נמכרת בנפרד), אידיאלי לקמפינג ולהפסקות חשמל בלתי צפויות. סאגה סולארית 100 כוללת יציאת פלט USB-C (5V, 3A) ויציאת פלט USB-A (5V, 2.4A) להטענת שני מכשירים קטנים באופן ישיר.
  • מה תקבלו: 1 x פאנל סולארי Jackery SolarSaga 100.
פאנל סולארי Jackery SolarSaga 100W במחיר בדיחה!
פאנל סולארי Jackery SolarSaga 100W במחיר בדיחה!
⛔️ אזל! ⛔️
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages