מיני סטפר ביתי מקצועי עם גומיות התנגדות במחיר עקיצה!

אמאזון - Amazon
35.38$ לרכישה
V6VHV6VH

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
6.7.2024 11:37

מיני סטפר ביתי מקצועי עם עומס של עד 150 ק”ג כולל גומיות התנגדות במחיר עקיצה של 35.38$ כולל משלוח חינמי לגמרי בהזנת הקופון V6VHV6VH

תיאור המוכר:

  • ✅【מה תוכלו להשיג?】באמצעות הכשרה מדעית עם שימוש בצעדים לאימון בבית, תוכלו לממש בצורה טובה יותר, יעילה ומדעית את כל קבוצות השרירים בגופכם, לשרוף שומן, לעצב את גופכם, לכוון ביעילות לאזורים כמו השוקיים, הישבנים, הבטן, הגב, הזרועות, הכתפיים וכו ‘. זה עוזר לך לשמור על הגוף שאתה רוצה, להיות בטוח יותר ובריא, תוך גם להגן על מפרקי הברך.
  • ⚙️【מערכת הנעה הידראולית כפולה】 KitGody מיני stepper בנוי מפלדה עבה באיכות גבוהה 2 מ”מ ומערכת הידראולית מתקדמת המספקת איזון ויכולה לעמוד במשקל של 150 ק”ג.
  • ️【עקוב אחר ההתקדמות שלך】 צג ה- LED הדיגיטלי החכם של צעד יכול להקליט בבירור את מספר הצעדים, זמן האימון והקלוריות. הפוך את התרגיל שלך למדעי יותר, סביר ויעיל.
  • ❤️【עיצוב אנושי】 שונה ממכונת צעד טוויסט, מדרגות מדרגות KitGody מדמה הליכה רגילה (למעלה ולמטה) כדי למנוע עיוות של הרגליים, ומאמץ את עיצוב זווית התנועה הזהוב 38° כדי להפוך את התנועה למדעית ובריאה יותר.
  • 【עיצוב שקט במיוחד】 החלק התחתון של הצעד הקטן עם רצועות התנגדות מצויד במשטח סופג זעזועים תלת ממדי. במהלך התרגיל הוא פועל ברמת דציבלים של 30 dB, ומבטיח אימון שקט שאינו מפריע לאנשים אחרים.
  • 【חיסכון במקום】 צעד האימון הקומפקטי מתאים לכל חלל, כולל חדרי מגורים, חדרי שינה, מרפסות ומשרדים ביתיים. עם התכונה והניידות ללא התקנה, תוכלו ליהנות מאימון מספק בכל מקום ובכל זמן.
  • 【אריזה ואחריות】אנו מספקים אחריות של 12 חודשים לאחר המכירה. אם יש לך בעיות במהלך השימוש, אנא פנה אלינו. הרכיבים כוללים: צעד * 1, רצועות התנגדות * 2, משטח מונע החלקה * 1
מיני סטפר ביתי מקצועי עם גומיות התנגדות במחיר עקיצה!
מיני סטפר ביתי מקצועי עם גומיות התנגדות במחיר עקיצה!
35.38$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages