בקבוק / קנקן מים ענק מבודד 1.89 ליטר Bottle Bottle במחיר הזול אי פעם!

אמאזון - Amazon
📦 משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.7.2024 15:25

מחפשים מותג צעיר, איכותי, וסופר מומלץ במחירי רצפה? לכו על Bottle Bottle – עם שלל בקבוקים ופתרונות שתייה טרמיים במחירי רצפה באמזון! זה המותג הכי נמכר ומומלץ בקהילות שלנו!

שימו לב למחיר הטרפת על הבקבוק המבודד של Bottle Bottle בנפח הענקקק של 1.89 ליטר שכולל גם נרתיק נשיאה נוח! הצבע השחור במחיר של 16.49$ בלבד, כולל משלוח חינם ברכישת מעל 49$ ממוצרים זכאים באמזון!

תיאור המוכר:

  • 【ידית גדולה ומכסה לשימוש כפול】: לבקבוק המים 1.89 ליטר שלנו יש מכסה לשימוש כפול, לא רק שאתם יכולים לשתות דרך מכסה הקש ישירות אלא גם לסובב את המכסה כדי לשפוך את המים. בנוסף, הידית הגדולה יכולה לעזור לכם ללכת לספורט בנוחות (ניתן להסיר ולהרכיב את הידית).
  • 【מבודד ואקום】: בקבוק מים מבודד כולל קיר כפול פלדת אל-חלד 18/8 בדרגת מזון השומרת על הנוזלים קפואים עד 48 שעות או חמים בצנרת עד 24 שעות. עשוי 100% פלדת אל-חלד 18/8 בדרגת מזון, בקבוק המים עמיד בפני ניקוב, חמצון והעברת טעם עם תוחלת חיים ארוכה.
  • 【קיבולת גדולה】: למגדלת הבירה המבודדת יש קיבולת של 150 מ”ל כך שתוכלו לשפוך 8 כוסות מים לתוכו ומוצר זה יכול לגרום לכם להתייבש כל היום. מילוי קרח ותופס בקבוקים נעשים קלים עם הפה הרחב.
  • 【עם תיק ומברשת】: כוס פלדת אל-חלד זו עמידה לחלודה, עמידה בפני זיעה וללא BPA, מגיעה עם אחריות של 90 יום. אנו נשלח תיק גדול שתוכלו להשתמש בו לאימון והמברשת יכולה לעזור לכם לנקות אותו, כמובן, כביסה ביד בלבד וללא שפשופים.
  • 【לפעילויות בחוץ】: עם קנקן מים של 1.89 ליטר, קל יותר ליהנות מהטיול שלכם עם פחות מילויים והוא מושלם לטיולים רגליים, קמפינג ופעילויות ספורט. עם בקבוק רב-תכליתי שכזה, קל להישאר רווי ורענן במהלך הרפתקאות מרגשות.
בקבוק / קנקן מים ענק מבודד 1.89 ליטר Bottle Bottle במחיר הזול אי פעם!
בקבוק / קנקן מים ענק מבודד 1.89 ליטר Bottle Bottle במחיר הזול אי פעם!
16.49$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages