עקיצה!! קופסת אוכל מבודדת לגן/בית הספר + אביזרים שווים במחיר מתנה!

אמאזון - Amazon

גללו למטה לרכישה 👇🏻

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.7.2024 14:04

איזה מחיר טירוף ישירות מאמזון ואיזה תזמון מושלם בדיוק לקראת השנה החדשה בגנים ובבתי הספר!

קבלו איזה עקיצה במחיר בדיחה! אל תפספסו את הסרטון בתגובות כדי להתרשם מהמוצר. קופסת אוכל בנטו מבודדת מבית HAIXIN הכולל בנוסף גם קערה תרמית, כפית, מזלג, קופסת מיני לרוטב, שני לוחות חוצצים, שתי קופסאות סכו״ם ותיק אוכל והכל במחיר לא ייאמן של 9.99$ באיסוף קופון ירוק בדף המוצר והזנת קוד קופון לצבע הכחול. משלוח חינם בהוספת מוצרים זכאים ב-9$ בלבד. מוגבל ליחידה אחת לחשבון.

קופסת אוכל מבודדת + אביזרים – צבע כחול

9.99$
✅ באיסוף קופון ירוק בדף המוצר והזנת קוד קופון. משלוח חינם עד הבית בהוספת מוצרים זכאים ב-9$ בלבד.

קופסת אוכל מבודדת + אביזרים – צבע סגול

15.49$
✅ באיסוף קופון ירוק בדף המוצר והזנת קוד קופון. משלוח חינם עד הבית בהוספת מוצרים זכאים ב-8$ בלבד.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • קופסת בנטו הכל באחת – סט קופסאות אוכל מבודדות לילדים של HAIXIN פתרון חד-פעמי לאריזת ארוחת צהריים לבית הספר לילדים, לא רק כוללת קופסת אוכל אחת, אלא גם כוללת קערה תרמית, כפית, מזלג, קופסת רוטב מיני, שני לוחות חוצצים, שתי קופסאות סכו”ם ותיק אוכל. קופסאות האוכל לילדים לבית הספר יכולות לענות על הצרכים של הכנת אוכל למעון, בית ספר, משרד, פיקניק וקמפינג.
  • קופסת אוכל מבודדת – קופסת אוכל HAIXIN לילדים עם תרמוס מכילה קערה תרמית חסינת דליפות. קופסת האוכל עם תרמוס עובדת היטב לאוכל חם או נוזלים. גם המכסים של קופסת האוכל של הבנטו וגם הקופסה התרמית נועדו להיות קלים לילדים לפתוח וליהנות מהאוכל הטעים.
  • פתרון לתזונה מאוזנת – קופסת האוכל לילדים של HAIXIN יכולה להיות שילוב נהדר של קופסת בנטו עם תרמוס וקופסת חטיפים. באשר לשתי קופסאות סכו”ם כלולות, אחת יכולה לשמש לאריזת מזלג וכף, השנייה יכולה לשמש כקופסת חטיפים כדי לקחת בדרכים. זהו פתרון נהדר לתזונה תזונתית ומאוזנת. ילדים יזללו את ארוחת הצהריים כאשר האוכל האהוב עליהם מוגש בתוך קופסת האוכל התרמוס לילדים.
  • התאימו אישית את ארוחת הצהריים של הילדים – ניתן להשתמש בחוצצים כדי להתאים אישית את התאים כרצונם ולשמור על האוכל מופרד. עם קופסת האוכל לילדים עם תרמוס, אמהות יכולות להכין ולארוז עוד מגוון וארוחות טעימות לאוכלים בררנים כדי לבנות הרגלי אכילה בריאים. לעולם אין צורך במיליון מיכלים קטנים לאריזת מזון שונה.
  • חומר בדרגת מזון – קופסת האוכל של בנטו לילדים עם תרמוס עשויה מחומר בדרגת מזון שהוא פלסטיק עמיד ללא BPA ללא ריח רע או כימיקלים מזיקים אחרים. קופסת האוכל עם סט תרמוס לילדים מספקת חווית שימוש נהדרת ובטיחות למבוגרים ולילדים.
  • גיל מומלץ: 3 שנים +
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages