נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.7.2024 18:06

רוצים טאבלט, בעצם מחשב..? אולי טאבלט בכל זאת? עזבו, אין צורך לבחור! קחו את ה 2 ב1 המטורף של LG! ה LG gram 14 2 ב1 המטורף שמגיע עם מסך 14″ WUXGA מתהפך עם ציר 360 ומגיע עם טכנ’ מניעת סנוור והשתקפויות לשימוש בכל סביבה, 16GB LPDDR5, אחסון 512 SSD, מעבד Intel Core i5 דור 13, משקל נוצה של כ1.2 ק”ג, עמידות בתקנים צבאיים ועוד ועוד..

לחברי פריים: הכל במחיר של היסטרי של 980.5$ כולל מיסים ומשלוח!
בארץ תשלמו סביב 6,000 ש”ח!

מחיר מיוחד לחברי פריים בלבד – הצטרפות לחודש ראשון חינם(או כמה בעלות כמה דולרים אם כבר ניצלתם את החברות חינם) לחצו כאן להצטרפות

תיאור המוכר:

  • תצוגת מסך מגע IPS 14 אינץ’ WUXGA לא מחזיר אור – הרחיבו את התחום של מה שאפשר באמצעות מסך 14 אינץ’ עם יחס רוחב-גובה של 16:10 שיכול לגרום לחזיונות שלכם להתעורר לחיים. המסך הלא מחזיר אור עוזר לשמור על המיקוד שלכם ותצוגת סולם צבעים נועזת 4 מוסיפה מגע חי לגרפיקה.
  • קישוריות גמישה – LG gram כולל מספר יציאות, כולל שני Thunderbolt 4, שתי אפשרויות חריץ לכרטיס USB 3.2, HDMI, אוזניות וכרטיס Micro-SD, כדי להגביר את היעילות והפרודוקטיביות. תאימות Thunderbolt 4 תומכת בהעברת נתונים מהירה במיוחד, ותמיכה בתצוגה ברזולוציה של עד 5K.
  • 16GB LPDDR5 RAM – 16GB של זיכרון למהירות שעון משמעותית של 5200 MHz, אנחנו עושים את זה פשוט לעבוד ולשחק עם חציצה מינימלית
  • תצוגת IPS WUXGA לא מחזירת אור 14 אינץ’ עם DCI-P3 99% – הרחיבו את התחום של מה שאפשר באמצעות מסך 14 אינץ’ עם יחס רוחב-גובה של 16:10 שיכול לגרום לחזיונות שלכם להתעורר לחיים. המסך הלא מחזיר אור עוזר לשמור על המיקוד שלכם ותצוגת DCI-P3 נועזת 99% סולם צבעים מוסיפה מגע חי לגרפיקה.
  • מעבד Intel Core i5 דור 13 – מופעל על ידי מעבד דור 13 של אינטל וגרפיקה Intel Iris Xe, גרם LG זה מתוכנן לשמור על ריבוי משימות של משתמשים בקלות. אתם יכולים להשיג את הדרישות היומיומיות האינטנסיביות האלה ממספרים גריסה, ועד לעריכת יצירת מופת עם כוח מעבד שלא יאט אתכם.
  • Dolby Atmos – Dolby Atmos הוא פורמט שמע קנייני שמביא את אותו צליל מקיף, 360 מעלות שאתם מקבלים באולם קולנוע לגרם LG שלכם. שמעו והרגישו יותר במוזיקה ובסרטים דרך Dolby Atmos והתרגשו מחוויית סראונד מקיפה.
  • ציר 360 מעלות – הפכו את הגרם שלכם ממחשב נייד לטאבלט וכל מה שביניהם עם ציר 360 מעלות. בין אם אתם צופים בסרט, משתפים את המסך שלכם עם אחרים, שימו לב או בשיחת וידאו, בחרו תצורה שמתאימה לכם.
  • סוללת 72Wh – סוללת 72Wh הגדולה של LG גרם מעניקה לכם את הכוח שאתם צריכים, בכל מקום ובכל זמן שתצטרכו. עבדו, שחקו, צרו וצפו בכל מקום שההמולה שלכם לוקחת אתכם.
  • MIL-STD-810H – לא משנה לאן היום שלכם ייקח אתכם, המחשב הנייד שלכם עומד באתגר. מחשב נייד זה עבר שבע בדיקות לעמידות ברמה צבאית כולל רטט, טמפרטורה גבוהה או נמוכה ועוד. עמידה בתקני עמידות אלה מציעה הגנה למחשב נייד שקט נפשי על הטחינה היומיומית שלכם.
  • מתאם מיני – LG gram 2in1 כולל מתאם חשמל מעוצב מחדש קטן וקל משקל. הודות לעיצוב הקומפקטי החדש, המטען תופס פחות מקום בתיק שלכם, מה שהופך אותו לקל עוד יותר לשאת את ההמולה שלכם.
מחשב נייד 2 ב1 LG gram 14 פרימיום במחיר מדהים!
מחשב נייד 2 ב1 LG gram 14 פרימיום במחיר מדהים!
980.5$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages