סט 2 כריות קירור Dreamood בקופון ענק ומטורף!

אמאזון - Amazon
25.2$ לרכישה
סמנו קופון ירוק בדף המוצר!
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.7.2024 21:04

חשבתם ששמיכות קירור הם הלהיט הכי חדש? טעיתם! כריות הקירור מבית Dreamood – זוג כריות עם דיפון דו צדדי המשלב משי קריר ו- ויסקוזה מבקבוק מאוורר ליצירת תחושה קרירה ונעימה, כולל מילוי מקצף זכרון גרוס, עיצוב המאפשר כביסה קלה באמצעות ציפית מתפרקת לכביסה וגם רוכסן המאפשר מילוי נוסף(כלול) או ריקון המילוי לפי העדפתכם ונוחיותכם!

מחיר של 25.2$ בסימון הקופון הירוק בדף המוצר – כולל משלוח חינם ברכישה ב49$ ומעלה(בתוספת פריטים בשווי 7$ ומעלה!)

תיאור המוכר:

  • למה לבחור בחלום – נמאס לכם מכריות קשות מדי, רכות מדי או חסרות תמיכה? סט שתי הכריות המתכווננות שלנו בגודל קווין מציע רכות באיכות מלון עם תמיכה איתנה (100% קצף הזיכרון הגרוס שלנו מוצק יותר מסיבים מעורבבים אחרים). המילוי הנוסף באריזה ועיצוב הרוכסן מאפשרים לך להתאים את הגובה והמוצקות לפי הצורך, לעמוד בדרישות שלך באופן מלא. אידאלי עבור אנשים שישנים על הצד, ישנים על הגב, אנשים שישנים על הבטן ופריטים חיוניים למכללה, כריות קצף זיכרון גרוסות אלה מבטיחות את חוויית השינה האולטימטיבית.
  • הישארו קרירים ונעימים עם רב-תכליתיות מסוגננת – כרית הקירור החדשנית של Dreamood מציעה עיצוב דו צדדי להתאמה לצרכי הטמפרטורה שלכם. צד אחד הוא בד משי קרח מקרר, מושלם ללילות חמים, ואילו השני הוא ויסקוזה רכה העשויה מבמבוק שנשארת במקום ומרגישה עדינה על עורכם. עם עיצוב נקודות כחולות ואפורות, ויסקוזה זו עשויה מכרית במבוק מוסיפה נופך של סגנון למקלט השינה שלכם. פשוט הפכו אותה לנוחות לאורך כל השנה ומראה אופנתי!
  • התעוררו ללא כאבים – מיוצר מתערובת פרימיום של קצף זיכרון גרוס ומיקרופייבר, כריות המיטה שלנו מערסלות את הצוואר שלכם, מיישרות את עמוד השדרה ותומכות בראש שלכם לשינה ללא כאבים. תיהנו להתעורר מחדש בכל בוקר!
  • ללא סיכון ולעולם לא לשטוח – הבריאות שלכם היא בראש סדר העדיפויות, ולכן סט כריות המלכה שלנו מאושר על ידי OEKO-TEX ו- CertiPUR-US. קצף מיוצר טרי מבטיח ללא חומרים מזיקים, שומר על הצורה והנוחות לשינה ללא הפרעה.
  • קנייה ללא דאגות ושירות לקוחות אי – אנו עומדים מאחורי האיכות של כריות קווין בגודל 50.8×76.2 ס”מ עם אחריות לשנה ומדיניות החזר כספי של 30 יום. אם יש לכם שאלות או חששות, אנא אל תהססו לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו. אנו מחויבים להבטיח חווית קנייה חיובית עבור כל לקוח ונלך מעל ומעבר כדי לוודא שאתה מרוצה. קנו בביטחון ותנו לנו לדאוג לכל השאר!
  • הוראות טיפול בכרית – תנו לכריות המיטה שלכם לסט של 2 להתאוורר במשך 24 שעות כדי להתנפח. הניחו אותו באזור מאוורר אם יש ריח קצף חדש (ריח קל הוא נורמלי עם קצף חדש). לניקוי קל, הציפית ניתנת לכביסה במכונה; פשוט הימנעו משטיפת הכרית הפנימית וייבוש הכיסוי כדי לשמור על הקטיפה והמרקם הקריר שלו.
  • כריות נושמות בגודל קווין סייז – קצף הזיכרון החדשני בחיתוך צולב של הכרית היפואלרגנית של Dreamood עולה על קצף מוצק ברכות ואווריריות. מבנה זה מקדם חילופי אוויר לחוויית שינה קרירה יותר, שומר על תמיכה בצוואר ובכתפיים שלכם בזמן שאתם זזים. תיהנו מזרימת אוויר משופרת עם כל זריקה וסיבוב.
  • מתנות מושלמות לחברים ומשפחות – פנקו את יקיריכם במתנה האולטימטיבית של נוחות עם כרית הקצף המתכווננת של Dreamood. מושלם לחג המולד, ימי הולדת, יום האם, ויום האב, חבילה של 2 כריות קצף זיכרון אלה מיוצרות כדי לשפר את איכות השינה. תנו לנו לעזור לכם להעניק מתנה של לילות נינוחים ושירות שאין שני לו.
  • הכרית האידאלית שלכם – כריות הקצף שלנו לשינה מגוונות עם גובה מתכוונן ועיצוב מוצק, ועומדות בדרישות השינה האישיות. הם שומרים על צורה מסורתית להתאמה מהירה יותר בהשוואה לכריות מתאר ומספקים תמיכה משופרת ומוצקות על פני חלופות.
סט 2 כריות קירור Dreamood בקופון ענק ומטורף!
סט 2 כריות קירור Dreamood בקופון ענק ומטורף!
25.2$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages