סט סירים ומחבתות נונסטיק מבית IKTU במחיר היסטרי!

אמאזון - Amazon
39$ לרכישה
✂️סמנו קופון ירוק בדף המוצר✅

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.8.2024 10:47

אוהבים להמר? דיל השקה מטורף על סט מעוצב חדש באמזון,  עדיין כמעט ואין ביקורות אבל לדעתי במחיר כזה זה בהחלט שווה את ההימור!

מחיר של 39$ בלבד כולל משלוח חינם בסימון הקופון הירוק!

הסט כולל קלחת 1.9 ליטר, סיר 5.2 ליטר, מחבת בישול 3.8 ליטר, מחבת 11″, 3 מכסי זכוכית, ידית נוספת, כלי סיליקון לבישול ועוד..

תיאור המוכר:

  • ציפוי משטח בריא פרימיום: סט כלי בישול זה עשוי משלוש שכבות של ציפוי גרניט פרימיום לעמידות נוספת. עם ביצועים מעולים של טפלון וללא PFOS ו-PFOA, ערכת הסירים והמחבתות המאושרים על ידי SGS הופכת את הבישול שלכם לבריא יותר וללא דאגות. (אנא טענו את ידית הסיר הרזרבית שלכם בדף.)
  • תאימות מכל הסוגים: סט הסירים והמחבתות שלנו מתאים באופן מושלם לכיריים גז, חשמל או אינדוקציה. מבנה אלומיניום יצוק מבטיח חום עקבי ועמידות לאורך זמן. סט אחד לכל צרכי הבישול שלכם, מה שהופך את השליטה במטבח ללא מאמץ! (אנא טענו את ידית הסיר הרזרבית שלכם בדף.)
  • יסודות בקופסה אחת: שדרגו את המטבח שלכם ועונים על צרכי הבישול היומיומיים בבת אחת. ערכות כלי הבישול שלנו למטבח כוללות מחבת 28 ס”מ, מחבת ומטגנים 28 ס”מ עם מכסה, סיר 17.8 ס”מ, תבשיל 24.1 ס”מ עם מכסה, 2 כלי סיליקון ו-5 מגני מחבת לשימוש חוזר. (אנא טענו את ידית הסיר הרזרבית שלכם בדף.)
  • ידידותי לסביבה וניקוי קל: כלי הבישול האינדוקציה שלנו מיועדים לניקוי ללא טרחה. פשוט נגבו עם מגבת נייר או שטפו במים כדי לרענן את הסירים והמחבתות שלכם, לחסוך זמן, מאמץ ואנרגיה.
  • בישול חזותי ואחיזה נוחה: מכסה הזכוכית השקוף מאפשר לכם לעקוב אחר האוכל שלכם בזמן הבישול. הידית המעוצבת ארגונומית מציעה אחיזה נוחה ובידוד חום מעולה. סט המחבתות שלנו לא נדבק מציע חווית בישול חלקה.
  • חזק וקל משקל: מיוצר מאלומיניום יצוק מחוזק, סט כלי הבישול הנון-סטיק שלנו משלב עמידות וקלילות כדי להפוך את חוויית הבישול שלכם לנוחה ומהנה יותר.
  • אבטחת איכות: יש לנו תקני איכות מחמירים עבור כל פיסת סירים ומחבתות למטבח כדי להבטיח את האיכות המעולה שלה. אם למוצר שלכם יש בעיות עקב משלוח או מסיבות אחרות, אנא אל תהססו לפנות אלינו ואנו נפתור את הבעיה שלכם תוך 24 שעות.
  • בן לוויה חיוני למטבח: אלגנטי פוגש פרקטיות בערכות הסירים שלנו לבישול נון-סטיק. מושלם עבור משפחות ואהובים, זוהי תוספת מתחשבת שמעלה חוויות קולינריות, מטפחת זיכרונות שמחים בכל ארוחה.
סט סירים ומחבתות נונסטיק מבית IKTU במחיר היסטרי!
סט סירים ומחבתות נונסטיק מבית IKTU במחיר היסטרי!
39$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages