שידת טלוויזיה במשקל 9 ק״ג מבית Furologee במשלוח חינם ישירות מאמזון!

אמאזון - Amazon
60.29$ לרכישה
סמנו קופון ירוק בדף המוצר
צבע שחור או לבן לבחירתכם

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.8.2024 10:50

התראת בעל הבית השתגע! קבלו איזה מחיר מדהים מתחת לרף המס כולל משלוח חינם ישירות מאמזון למוצר במשקל 9 ק״ג! שידת טלוויזיה (עד 55 אינטש) רוחב 120 ס״מ צבע שחור או לבן לבחירתכם + מספר תאי אחסון במחיר היסטרי של 60.29$ כולל משלוח חינם בסימון קופון ירוק בדף המוצר.

  • שטח אחסון נרחב: קונסולת טלוויזיה זו כוללת 2 קומות מדפי רשת פתוחים ו-4 ווים, מספקת מספיק מקום לארגן ולהציג את ציוד המדיה, קונסולות המשחקים, תקליטורי DVD, Xbox, PS4 ועוד. שמרו על הסלון שלכם מסודר וללא בלאגן.
  • מעמד מדיה בעיצוב חלל פתוח: שטח פתוח פירושו שלא מתחמם יתר על המידה ומספק גישה קלה לכבלים. אין צורך לדאוג שהמכשיר יתחמם יתר על המידה בגלל היותו בחלל סגור. החלקים השונים מאפשרים אחסון נחמד או מקום קל לקישוט.
  • חזק ועמיד: מעמדי הטלוויזיה שלנו כוללים לוח עליון של סיבית ועיצוב פתוח שלוש קומות עם מסגרת מתכת, מבטיח יציבות ואמינות לאורך זמן למרכז הבידור שלכם. מעוצב עם מסגרות עץ טבעי ומסגרות מתכת, מרכז המדיה הכפרי שלנו הוא השילוב המושלם של סגנונות מודרניים, תעשייתיים, וינטג’ וחווה, ומוסיף התזה של צבע כדי להוסיף קסם אלגנטי לחדר שלכם.
  • פונקציונליות רב-תכליתית: לא רק שמעמד הטלוויזיה שלנו מושלם לאחסון הטלוויזיה שלכם, אלא גם משמש כפתרון אחסון רב-תכליתי לכל צרכי הבידור שלכם. הפכו את הסלון שלכם למרכז בידור פונקציונלי ומסוגנן בקלות. ניתן להשתמש בו בהזדמנויות רבות, כגון חדר שינה, סלון, משרד וכן הלאה.
  • קל להרכבה: אורך יחידת הטלוויזיה הוא 139.7 ס”מ לטלוויזיות עד 55 אינץ’, כגון טלוויזיות 139.7 cm, 43 אינץ’, 40 אינץ’ וכו’. במדריך ההוראות יש הוראות הפעלה מפורטות, כולל חומרה וכלים, וכל אביזר מתויג להתקנה קלה.

שידת טלוויזיה במשקל 9 ק״ג מבית Furologee במשלוח חינם ישירות מאמזון!
שידת טלוויזיה במשקל 9 ק״ג מבית Furologee במשלוח חינם ישירות מאמזון!
60.29$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages