מציאה! ספת כושר מתכווננת מתקפלת במחיר רצפה ומשלוח חינם מאמזון!

אמאזון - Amazon
48.99$ לרכישה
סמנו קופון ירוק בדף המוצר

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
6.9.2024 10:04

רוצים להתאמן בבית או יש לכם חדר אימונים? קחו ספת כושר במחיר הזייה! רק 48.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי מאמזון בסימון הקופון הירוק בדף המוצר!

תיאור המוכר:

  • קיבולת אמיתית של 299.4 ק”ג לאבטחה משופרת: הרגישו את סלע האימון שלכם מוצק עם מבנה הפלדה המשודרג והמשולש המקצועי. הספסל נבדק באופן מקצועי, הספסל מתגאה במשקל מרהיב של 299.4 ק”ג מקסימום כדי להפוך אתכם לבטוחים וממוקדים בזמן ההרמה.
  • מתכוונן לחלוטין, רב תכליתי להפליא: השיגו את משאבת השרירים הטובה ביותר שלכם עם ספסל 3 ב-1 (בעלות של 1 בלבד! ), והקשו על מלוא הפוטנציאל של גופכם תוך שימוש בו כספסל אימון, ספסל שטוח, לוח שכיבה, ושרפרף עיתונות ספסל הכל ב-1!
  • קיפול של 3 שניות, חיסכון במקום: אחסנו את ספסל המשקל בכל מקום שתרצו בכל חלל קטן! ניתן להחביא בקלות מתחת לספה/מיטה, בפינה/בארון או בתא המטען. אחסון קל, נשיאה קלה.
  • הרכבה ללא מאמץ: החיים שלכם נעשים הרבה יותר קלים עם הספסל מגיע 95% כבר מורכב. הגדרת השאר אינה מוחית, כך שתוכלו לק ישר לתוך האימון האהוב עליכם בהקדם האפשרי!
  • מדריך אימון מקצועי לגוף המושלם: התכוננו להגיע למלוא הפוטנציאל ולביצועי האימון הטובים ביותר שלכם מהר יותר עם מדריך האימון המקצועי שלנו וסרטון הדרכה! חסכו כסף גדול על מאמנים אישיים וחסכו את האנרגיה והזמן שלכם בטיולים מתישים לחדר הכושר וממנו.
  • שירותים ללא דאגות: אל תהסס לפנות אלינו בכל בעיה שתיתקל, במיוחד אלה הנובעים מהובלה למרחקים ארוכים. אנו מבטיחים לכם פתרון משביע רצון תוך 24 שעות, עם חיוך מכל הלב!
מציאה! ספת כושר מתכווננת מתקפלת במחיר רצפה ומשלוח חינם מאמזון!
מציאה! ספת כושר מתכווננת מתקפלת במחיר רצפה ומשלוח חינם מאמזון!
48.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages