כיפת ברזל הדיגיטלית לבית שלכם! חבילת VPN של PrivadoVPN בהמלצה חמה ומחיר בדיחה!

1.48$ לחודש! לרכישה

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
28.8.2024 10:33

קודם כל מה זה VPN?
VPN (רשת פרטית וירטואלית) הוא כלי חיוני שמאפשר לך לגלוש באינטרנט באופן פרטי ובטוח על ידי הצפנת הנתונים שלך והסתרת הכתובת ה-IP שלך. באמצעות VPN, אתה מגן על המידע האישי שלך מפני האקרים, מפרסמים וסוכנויות ממשלתיות, תוך גישה לתוכן אזורי חסום מכל מקום בעולם. בנוסף, VPN מספק לך חיבור מאובטח ברשתות ציבוריות, מונע מעקב אחר הפעילות המקוונת שלך ומשפר את חוויית הגלישה באמצעות חסימת פרסומות והאצת מהירויות הורדה. זהו הפתרון המושלם למי שמחפש לשמור על פרטיותו ולהבטיח שהמידע שלו יישאר מוגן בכל עת.

למה אני משתמש בו בתכלס? קודם כל משתמש בו לטובת הגנה על פרטיות ועל פרטיות האתר שלנו, בנוסף אני משתמש בVPN לצפייה בתוכן מחברות סטרימינג שלא קיים בארץ(רואה “המשרד” בנטפליקס דרך הולנד כי לא קיים בישראל וכך הלאה..), בנוסף נעזר בו כשאני עובד או מטייל בחו”ל ואתרים רבים חסומים בפני או זמינים חלקית(במיוחד בתקופה הזו בה אתרים רבים חוששים מפריצות סייבר איראניות וכו’), לטובת הגנה על הגלישה של ילדי ועוד ועוד..

מה השוס? אני משתמש מזה חודש בשירות של PrivadoVPN והאיכות והמחיר פשוט מטורפים! מהירויות גלישה גבוהות, עד 66 ערים לבחירה ב49 מדינות, שירות ותמיכה 24/7, הגנת פרטיות ללא מעקב או תיעוד הלקוח, עד 10 חיבורים שונים בו זמנית ועוד ועוד..

מוכנים למחיר? עכשיו בחבילה מטורפת של 1.48$, כ5.5 ש”ח לחודש! כלומר 40$ בלבד ל27 חודשים.. לא מרוצים? קבלו כספכם חזרה ב30 יום הראשונים! בכמה שקלים בודדים בחודש קונים הגנה ושקט נפשי! מומלץ בחום!

איך משתמשים בקצרה? פשוט רוכשים את חבילת הVPN | מקבלים שם משתמש וססמא | מורידים את האפליקציה של החברה למכשיר המבוקש(מחשב, טאבלט, סמארטפון או סטרימר | ומפעילים את הVPN, ובמידה ורוצים מדינה או פרוטוקול מסויים ניתן לבחור אותו ישירות מהאפליקציה..

מה תקבלו עם PrivadoVPN:

מדיניות אי-שמירת יומני פעילות PrivadoVPN פועלת תחת מדיניות אי-שמירת יומני פעילות ומוגנת על ידי חוקי הפרטיות הטובים ביותר בעולם. משמעות הדבר היא שאיננו עוקבים אחר פעילויותיך המקוונות, וחשבון שלך מוגן על ידי חוקי פרטיות המובילים בעולם.

חוסם פרסומות חסום פרסומות מקוונות עם PrivadoVPN. עצור מפרסמים מלעקוב אחריך ולמכור את המידע שלך. האץ את הגלישה וצפייה בסרטונים מקוונים על ידי חיבור לשרת VPN ומניעת פרסומות מציקות.

גישה ממספר מכשירים אל תיתקע מחוץ לתוכן אזורי שוב. השתמש באפליקציית PrivadoVPN בחינם בעד 10 חיבורים בו זמנית עם מנוי פרימיום, ותהיה בטוח שהחיבור שלך מאובטח בין אם אתה משוחח בטלפון, צופה בסרטון בטלוויזיה, או גולש באינטרנט במחשב הנייד.

שימוש ברשת פרימיום PrivadoVPN מציעה רשת פרימיום ומחזיקה בבעלותה על חלק גדול מהציוד שלה. אנו משתמשים בפרוטוקולים המתקדמים ביותר ובארכיטקטורה מהשורה הראשונה כדי לשמור על הפרטיות שלך, ללא פגיעה בביצועים.

אבטחה עם Kill Switch PrivadoVPN דואגת לאבטחתך גם במקרי חירום! עם תכונת ה-Kill Switch, כל הפעילות המקוונת שלך תושבת במידה והחיבור ל-VPN יאבד במפתיע, כך שלא תשלח נתונים לא מוצפנים בטעות.

פיצול תעבורה בחר אילו אפליקציות יקבלו את ההגנה המלאה של PrivadoVPN ואילו אינן זקוקות לכך, בעזרת תכונת פיצול התעבורה. שלוט לחלוטין באיך הנתונים שלך מוצפנים, אפליקציה אחר אפליקציה.

הורדות מהירות עם פרוקסי SOCKS5 הגדר את פרוקסי SOCKS5 של PrivadoVPN בלקוח ההורדות המועדף עליך להשגת מהירויות מקסימליות תוך שמירה על כתובת IP מאובטחת. הגן על העברת הקבצים שלך מבלי לוותר על מהירות, לא משנה מי עוקב.

פרוטוקולי הצפנה מאובטחים בחר בפרוטוקול ה-VPN המתאים ביותר לצרכים שלך. בחר בין פרוטוקולים מובילים כמו OpenVPN, IKEv2, ו-WireGuard® כדי למצוא את האיזון המושלם בין מהירות לאבטחה באינטרנט.

מאות שרתים ברחבי העולם קבל גישה ל-66 ערים ב-49 מדינות, ותהיה בכל מקום בעולם בצורה וירטואלית, כולל אמסטרדם, שיקגו, הונג קונג או לונדון. עקוף צנזורה ממשלתית ופתח תכנים מכל מקום.

אפליקציות קלות לשימוש PrivadoVPN קל לשימוש. פשוט הורד את אחת מהאפליקציות החינמיות שלנו למערכות Windows, Android, Mac, iPhone, iPad, Android TV או Amazon Fire TV Stick. בלחיצת כפתור תוכל להגן על הנתונים שלך.

בקרת הורים עם בקרת ההורים של PrivadoVPN תוכל לשלוט באילו רשתות חברתיות ילדיך יכולים לגלוש, ולהגן עליהם מתוכן לא מתאים או מאינטראקציה עם אנשים מסוכנים.

תמיכה 24/7 קבל תמיכה מהשורה הראשונה מצוות התמיכה של PrivadoVPN, הפועל סביב השעון, 365 ימים בשנה, דרך צ’אט או דוא”ל.

כיפת ברזל הדיגיטלית לבית שלכם! חבילת VPN של PrivadoVPN בהמלצה חמה ומחיר בדיחה!
כיפת ברזל הדיגיטלית לבית שלכם! חבילת VPN של PrivadoVPN בהמלצה חמה ומחיר בדיחה!
1.48$ לחודש!
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages