רק לכם חם?? משטח קירור COOLCOLD מעוצב למחשבים ניידים במחיר טירוף!

אליאקספרס - Aliexpress
8.6$ לרכישה
מכירת בזק!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
30.8.2024 10:34

קבלו עקיצה של פעם ב.. קולקולד – משטח קירור מעוצב במיוחד למחשבים ניידים בגודל של עד 15.6 אינץ’ במחיר עקיצה מיוחד של 8.6$ בלבד כולל משלוח מהיר חינם!(מחיר השילוח מתאפס בקופה!)

משטח הקירור של COOLCOLD מצויד ברשת מתכת בעיצוב כוורת, עם מאוורר קטן ו-4 מאווררים גדולים, פד נגד החלקה מתרומם, 5 רמות גובה מתכווננות, 2 חיבורי USB, מעמד לטלפון, מהירויות מתכווננות – המופעל כולו על ידי USB.

תיאור המוכר:

מקסימום אוורור המעמד למחשב נייד כולל מאוורר מרכזי קטן ושני מאווררים גדולים מכל צד (סה”כ 5 מאווררים שקטים), מה שמספק זרימת אוויר מוגברת לקירור יעיל של המחשב הנייד. בגב המעמד תמצאו גלגלת המאפשרת להדליק ולכבות את המאווררים בקלות.

עיצוב ארגונומי מותאם אישית בבסיס המעמד ישנו מוט מתכת המאפשר התאמה ארגונומית ונוחות שימוש מירבית. 5 רמות הגובה המתכווננות מספקות מרווח נוסף בין המחשב לשולחן, דבר שמשפר את פיזור החום ומוריד את הטמפרטורה.

תאימות רחבה המעמד מתאים למגוון רחב של מחשבים ניידים בגודל 12 עד 15.6 אינץ’, כולל דגמים פופולריים כמו Apple MacBook Pro Air, HP, Alienware, Dell, Lenovo, ASUS ועוד (כבל USB כלול בערכה). בנוסף, הוא יכול לפזר חום בצורה מדויקת גם עבור טאבלטים, נתבים וקונסולות משחק.

אחריות ושירות לקוחות COOLCOLD מספקת אחריות מקיפה של 24 חודשים לכל לקוח. אם מתעוררת בעיה עם המוצר שרכשתם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. ערכת המוצר כוללת: 1 מעמד קירור למחשב נייד, 1 כבל USB, 1 מדריך למשתמש, ושירות לקוחות ידידותי לכל החיים.

רק לכם חם?? משטח קירור COOLCOLD מעוצב למחשבים ניידים במחיר טירוף!
רק לכם חם?? משטח קירור COOLCOLD מעוצב למחשבים ניידים במחיר טירוף!
8.6$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages