איך זה הגיוני?! אמבט קרח AWEMUFA בנפח ענק 340L במחיר הזייה ומשלוח חינמי!

אמאזון - Amazon
מחיר עלה ל-29.99$ לרכישה
✂️סמנו קופון ירוק בדף המוצר!✅

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
14.9.2024 10:41

ראיתם אותו בכל מקום, טיק-טוק, אינסטגרם, חדר הכושר וכו’.. ואתם רוצים אמבט קרח משלכם? לא תאמינו כמה זה הולך לעלות לכם! מחיר הזייה אמיתי של 24.99$ בלבד כולל משלוח חינמי ישירות מאמזון – בסימון הקופון הירוק בדף המוצר!✂️

עשוי ממספר שכבות בידוד לעמידות גבוהה, קוטר 80 ס”מ וגובה 76.2 ס”מ שיתאים בנוחות לאנשים עד סביב 1.8 מטר, התקנה נוחה, ברז ניקוז מהיר שלל אביזרים ועוד..

  • שיפור התאוששות מהיר – טבילה במים קרים באמבטיות הקרח שלנו מציעה יתרונות רבים לספורטאים וחובבי כושר. שיטת קריותרפיה זו מסייעת בהתאוששות מהירה, מפחיתה כאבי שרירים, מפחיתה את הסיכון לפציעה ומגבירה את החסינות בעקבות מאמץ פיזי אינטנסיבי. בנוסף, הוא מסייע בהפחתת דלקת ושיפור הבהירות הנפשית, מה שהופך אותו לחלק חיוני של רווחה הוליסטית.
  • טיפול כפול פרימיום – חוו התאוששות מים קרים ללא תחרות עם האמבטיה שלנו שעוצבה במומחיות. כולל בידוד עמיד בעל 6 שכבות, מבטיח ביצועים מתמשכים וטמפרטורות מושלמות. רב-תכליתי מספיק לטיפול קר וחם, הוא תומך בטווח רחב של טמפ’ החל ממינוס 65 מעלות ועד לפלוס 60! בין אם לצורך התאוששות או הרפיה, האמבטיות שלנו מציעות פתרון בטוח ואמין לכל צרכי הטיפול שלכם.
  • נייד וחזק – שלבו טיפול קר ללא מאמץ בשגרת הבריאות היומיומית שלכם עם אמבטיה ניידת AWEMUFA. העיצוב הקל והקומפקטי שלו מקל על ההובלה, בעוד העמידות שלו מבטיחה שהוא יחזיק מעמד. מיועד להתאים לרוב סוגי הגוף ולאפשר תנוחת ישיבה זקופה, מושלם עבור אנשים בגובה של עד 2.1 מטר.
  • קל להתקנה ולתחזוקה – אמבט ICE שלנו קל לתחזוקה עם מערכת ניקוז זרימה קלה – פשוט הפעילו את הניקוז התחתון כדי לשטוף ולהחליף מים כל ארבעה שבועות. השתמשו במייצב מים או במטהר UV כדי לשמור על ניקיון המים. התקנה אינה דורשת אינסטלציה; מלאו וניקוז עם צינור גינה. צרכי הקרח תלויים בטמפרטורת מי הברז ובאקלים. באזורים קרים יותר, ייתכן שלא תצטרכו קרח. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, החליפו מים ונקו כל שבועיים על ידי פתיחת שסתום הניקוז ית.
איך זה הגיוני?! אמבט קרח AWEMUFA בנפח ענק 340L במחיר הזייה ומשלוח חינמי!
איך זה הגיוני?! אמבט קרח AWEMUFA בנפח ענק 340L במחיר הזייה ומשלוח חינמי!
מחיר עלה ל-29.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages