הפתרון כשאין מולטימדיה ברכב! מסך 7″ הכולל CarPlay ו Android Auto אלחוטיים ישירות מאמזון!!

אמאזון - Amazon
39.98$ לרכישה
23GB1DIK
בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 23GB1DIK

✅סמנו גם קופון ירוק בדף המוצר✂️

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.9.2024 20:26

מסך מגע נייד חכם בגודל 7″, הכולל מערכת הפעלה מובנית המאפשרת חיבור אלחוטי למכשירי אפל ואנדרואיד להפעלה – אלחוטית – של קארפליי ואנדרואיד אוטו שהם בעצם ממשק אינטגרציה מותאם לרכב! ממשק קל, אינטואיטיב שאינו מפריע לנהיגה ומכיל את כל מה שתדרשו ברכב בגדול ובבירור – מפות, הקראת הודעות, ספוטיפי, אפל מיוזיק, רדיו אינטרנטי ועוד…!

מחיר של 39.9$ בלבד כולל משלוח חינמי לגמרי בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 23GB1DIK

לאחר ההתקנה(התקנה של דקה, עם מעמד כמו של טלפון ברכב) וצימוד למכשיר, בכל פעם שתכנסו לרכב המכשיר שלכם יתחבר בבלוטות למסך ומאותו הרגע יהיה לכם ממשק חכם עם כל מה שאתם באמת רוצים וצריכים.

את המסך תחברו דרך חיבור AUX לרכב לטובת שמע, או דרך משדר FM מהמסך אותו תקלטו ברדיו של הרכב.
למסך גם דיבורית כמובן ורמקול מובנה למי שממש אין לו שום רמקול ברכב.

לא סקרנו.

תיאור המוכר:

  • 【אלחוטי Apple Carplay ו-Android Auto】 ברגע שהטלפון החכם שלכם מחובר בפעם הראשונה, המכשיר יתחבר אוטומטית ל-CarPlay או Android Auto כאשר הוא מופעל. עם תצוגת CarPlay או Android Auto תוכלו לגשת לאפליקציות של הטלפון החכם, מפות, מוזיקה, סרטונים ותכונות אחרות, בתוספת שליטה קולית על המסך באמצעות Siri או Google Assistant. חוו נוחות ובטיחות כמו שמעולם לא היו בעבר עם מקלטי השמע החדשניים שלנו לרכב.
  • 【משחק אוויר אלחוטי ויציקת אנדרואיד】מסך המשחק לרכב הזה תומך ב- AirPlay (iOS) וב- Android Cast (אנדרואיד), ומאפשר לכם לשקף באופן אלחוטי את מסך המכשיר שלכם בתצוגת HD בגודל 7 אינץ’. אידיאלי לשיתוף מדיה, ניווט או יישומים אחרים עם נוסעים, הוא מציע נוחות בין אם אתם בחוץ או בטיול. תיהנו מחוויית וידאו בחדות גבוהה עם מסך גדול גם כשאתם בדרכים. שדרגו את מערכת הבידור של הרכב שלכם עם מסך משחק רב-תכליתי זה לרכב.
  • 【התקנה פשוטה】יחידת Apple CarPlay ניידת זו מגיעה עם 2 סוגרי הרכבה בסגנון שונה. האחד מיועד להתקנת לוח המחוונים, עם דבק ית כדי לשמור אותו במקום, ואילו השנייה מיועדת להרכבה על השמשה הקדמית, מצויד בכוס יניקה חזקה. יחידה זו תומכת גם בסיבוב של 360 מעלות והכנס-הפעל. תיהנו מנוחות ובטיחות בזמן נהיגה עם יחידת סטריאו לרכב זו.
  • 【4 שיטות פלט שמע】1. בלוטות’: אפשרויות פלט השמע המשופרות שלנו מאפשרות לכם להתחבר בצורה חלקה לבלוטות’ של הרכב שלכם לחוויית שמע לרכב ללא אובדן. 2. AUX: הכניסו את כבל השמע הכלול ליציאת AUX של המכונית שלכם. 3. שידור FM: סנכרנו את ערוץ ה- FM של מסך המגע שלכם עם רדיו הרכב שלכם (מבטיח שאין הפרעה לתחנות FM קיימות). 4. רמקול מובנה: רדיו לרכב זה מגיע עם רמקול מובנה להנאת ההאזנה שלכם.
  • 【תאימות רחבה ושירות לקוחות】רדיו לרכב זה עם מסך תואם למגוון עצום של כלי רכב מנועיים, כולל מכוניות, משאיות, טנדרים, אוטובוסים וטנדרים. אנו עומדים מאחורי המוצר שלנו עם אחריות להחזר כספי תוך 30 יום, מדיניות החלפה של 12 חודשים ותמיכה טכנית לכל החיים. אם אתם נתקלים בבעיות כלשהן, אל תהססו לפנות אלינו. צוות שירות הלקוחות שלנו מחויב להבטיח את שביעות הרצון שלכם ולספק תמיכה יוצאת דופן.
הפתרון כשאין מולטימדיה ברכב! מסך 7″ הכולל CarPlay ו Android Auto אלחוטיים ישירות מאמזון!!
הפתרון כשאין מולטימדיה ברכב! מסך 7″ הכולל CarPlay ו Android Auto אלחוטיים ישירות מאמזון!!
39.98$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages