Oneplus 7 Pro VS Xiaomi Mi 9T – האם מכשיר שעולה 600 דולר באמת טוב פי 2 ממכשיר שעולה 300 דולר??

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
4.9.2019 13:01

אז קודם כל, אם לענות במילה, התשובה היא לא. התמורה ששיאומי מביאה עם ה Mi 9T היא בהחלט מדהימה ולרוב רובם של האנשים זה לחלוטין מספיק. אבל לא נצא מזה כל כך בקלות. הנה ההשוואה המלאה בין שני המכשירים המעולים האלה מההתנסות שלי עם שניהם בכיס בשבוע האחרון.

עיצוב ואיכות בנייה:

  • Oneplus 7 Pro – 9/10
  • Mi 9T – 8/10

תגידו מה שתרצו לגבי Oneplus, בכל הקשור לעיצוב ולגימור של הפרו, הם בהחלט הצליחו לעשות קפיצה לליגה של הגדולים. המכשיר בנוי נפלא והמעבר מהמסך הקמור מקדימה לגב המכשיר עשוי היטב ומייצר תחושה של מכשיר יקר ואיכותי. גם המשקל המשמעותי והגודל המאסיבי מוסיפים לתחושת היוקרה ואם תעזו ללכת בלי כיסוי, צפויה לכם חוויה שהיא עונג צרוף.

ה Mi 9T משמש גם הוא קפיצת מדרגה לשיאומי בכל הקשור לעיצוב מכשירי הביניים שלהם. איפה הפוקופון ואיפה ה Mi 9T? האחרון מעוצב בצורה קלאסית ומרשימה ובעיניי הוא משאיר רושם חזק יותר יותר מאחיו היקר יותר, ה Mi 9. אם לא הייתי מעמיד לצידו את ה Oneplus 7 Pro, ייתכן שהמכשיר היה מקבל אף ציון גבוה יותר. עם זאת, בסופו של דבר, כל הציונים הללו הם בהשוואה למשהו אחר. וכאן חייבים לציין יתרון אחד משמעותי של השיאומי, יש לו שקע אוזניות, מצרך נדיר בימים אלה.

ביצועים:

  • Oneplus 7 Pro – 10/10
  • Mi 9T – 8.5/10

אז ברור שה Oneplus 7 Pro חזק משמעותית מה Mi 9T עם מעבד הדגל סנאפדרגון 855 על ההגה. תוסיפו לזה את מערכת ההפעלה הסופר מהירה של Oneplus (עוד על כך בהמשך) ותקבלו את מכשיר האנדרואיד הכי מהיר שיש. נקודה. עם זאת, ה Mi 9T מתפקד נפלא והוא זריז ורספונסיבי. אין תלונות. עם זאת, אני מניח שההבדל בין המכשירים יורגש אף יותר תחת משחקי גיימינג כבדים אם נבחר לשחק בהגדרות הגבוהות ביותר. לא נבדק.

מסך:

  • Oneplus 7 Pro – 10/10
  • Mi 9T – 8/10

אולי הסיבה הכי משמעותית לבחור ב Oneplus על פני השיאומי היא בגלל המסך. תוכלו אמנם לראות על פי הציון שקיבל פה ה Mi 9T שיש לו יופי של מסך. אבל המסך ב Oneplus 7 Pro זה פשוט ליגה אחרת לגמרי וקשה מאוד לחזור אחורה לאחר שימוש אינטנסיבי בו בחודשיים האחרונים. רזולוציית ה QHD+, השחורים העמוקים, החדות, הרוויה של הצבעים, הגודל העצום והמפנק, קצב הרענון הגבוה, הקימורים בקצוות שמעניקים חווית צפייה מטורפת, התחושה שהאייקונים ממש זולגים החוצה מהמסך ועוד ועוד ועוד. פשוט מסך שאין שני לו כרגע.

מצלמות:

  • Oneplus 7 Pro – 8/10
  • Mi 9T – 7.5/10

אז כמו שכתבנו בפתיחה, ב Oneplus ניסו בכל מעודם להצטרף לליגה של הגדולים. לשווק מכשיר שבאמת יתחרה וישתווה למכשירי הדגל של סמסונג, אפל, גוגל או Huawei. אני חייב לציין שלרוב הם נחלו הצלחה, למעט תחום אחד. הכוונה כמובן למצלמה. לא שהמצלמה של ה Oneplus לא טובה, היא אפילו בסדר גמור. אבל מספיקה השוואה של רגע אל מול המתחרים כדי לראות שזה עוד לא זה. החיישן עצמו טוב ויש לנו כאן אפילו ייצוב אופטי (לכן היתרון הקל על ה Mi 9T – יש לכם סיכוי יותר טוב להצליח לצלם היטב אובייקטים זזים), אבל האלגוריתם של עיבוד התמונה פשוט לא מספיק טוב כדי להשתוות לגדולים. ב Oneplus מבטיחים שהם עובדים על הנושא חדשות לבקרים ושבקרוב נראה שיפורים משמעותיים. נחכה ונראה. נכון להיום, איכות הצילום בשני המכשירים הללו די זהה וזה חתיכת הישג מטורף ל Mi 9T. המצלמה הטובה ביותר ש-1000 ש”ח יוכלו לקנות לכם.

מערכת הפעלה:

  • Oneplus 7 Pro – 10/10
  • Mi 9T – 7.5/10

תראו, מערכת הפעלה זה עניין סובייקטיבי וכל אחד יעדיף משהו אחר. כנראה שמי שמגיע מאייפון יעדיף את מערכת ההפעלה של שיאומי, אבל חסיד אנדרואיד אמיתי כמוני תמיד ירוץ בסוף לאנדרואיד הנקי וב Oneplus עושים את זה יותר טוב מכולם (כן, אפילו יותר טוב מגוגל עצמם). מעבד הדגל + המסך בעל קצב הרענון הגבוה + מערכת ההפעלה הסופר מהירה והנקיה שווים פה מטוס סילון אימתני. המכשיר הזה לא עוצר למאית שנייה ולא מגמגם אפילו לרגע. תוסיפו לזה פיצ’רים חשובים כמו מחוות מגע (החלקת שלוש אצבעות לצילום מסך זה מאסט בכל מכשיר!!) וקיסטומים שונים ויש לכם לעניות דעתי את מערכת ההפעלה הטובה ביותר. ובכל זאת, מילה או שתיים על מערכת ההפעלה של שיאומי. היא בסדר גמור. זריזה ויעילה עם טונות של אפשרויות קיסטום, אבל יש טובות ממנה. דברים שהציקו לי במיוחד: 1. וילון ההתראות בנוי בצורה לא הגיונית כאשר השעה + הקיצורים + גרף הבהירות תופסים לבדם שליש מהמסך! גם השליטה בהתראות דרך וילון ההתראות לא נוחה כמו בגוגל סטוק. 2. נכון לרגע זה עדיין אין מגירת אפליקציות מובנית במערכת ההפעלה. אמור להשתנות ב- MIUI 11 למיטב הבנתי, אבל האמת היא שזה היה צריך להתווסף כבר לפני שנים. 3. מסך ההגדרות הראשי עדיין לא נוח. עמוס ומסורבל. סה”כ אולי מדובר בחלק הכי פחות אהוב עליי במכשיר אבל מדובר בפרטים קטנים ואני מניח שרוב האנשים אפילו לא ישימו לב. חוץ מזה, למערכת ההפעלה של שיאומי יש יתרון חשוב במקומות אחרים. פירוט בסעיף הבא.

סוללה:

  • Oneplus 7 Pro – 9/10
  • Mi 9T – 10/10

הסוללה ב Oneplus 7 Pro הייתה הפתעה גדולה מאוד בעיניי. מסך כל כך גדול עם רזולוציה גבוהה וקצב רענון גבוה חייב לבוא לידי ביטוי בסוללה חלשה, נכון? ובכן, לא נכון. הסוללה ב Oneplus טובה מאוד למרות כל אלה וקיבלתי באופן קבוע סביב 6-7 שעות מסך שזה מכובד מאוד לשימושים שלי. שימו לב שכל אחד יקבל זמן מסך אחר בשימושים שונים ולכן מה שחשוב פה זה היחסיות.

ומה לגבי ה Mi 9T? טוב, פה כבר מדובר במפלצת, לא פחות. קיבלתי באופן קבוע 8-9 שעות מסך ולעתים אף חציתי את רף 10 שעות המסך שזה פשוט טירוף למכשיר כזה. מעבד חזק וחסכוני + מסך Amoled + מערכת הפעלה מאוד יעילה של שיאומי מביאה פה לזמן סוללה שהוא לא פחות ממדהים.

שונות: ל-Oneplus יש כמה יתרונות קטנים אך משמעותיים לחוויית המשתמש. הנה כמה מהם לפניכם:

  • רמקולים – הרמקולים הסטראופוניים טובים יותר ב Oneplus. עם זאת, הרמקול הבודד ב Mi 9T בסדר גמור סה”כ.
  • תחום משמעותי שכמעט לא מדברים עליו הוא מנוע הרטט. כל מי שהחזיק פעם פיקסל/אייפון יודע כמה מנוע רטט איכותי מוסיף לחוויה, בין אם כאשר מקבלים שיחה, מקלידים או אפילו כשלוחצים על כפתורי הבית. מנוע הרטט ב Oneplus 7 Pro נפלא וטוב לפחות פי 2 ממנוע הרטט בשיאומי 🙂
  • חיישן טביעת אצבע – מהיר יותר ב Oneplus (אולי המהיר בשוק) אבל בסדר גמור גם בשיאומי.
  • איכות השמע בשיחה טובה יותר ב Oneplus 7 Pro, אבל גם בשיאומי מספק לגמרי.
  • המסך גדול יותר ב Oneplus 7 Pro והוא גם כבד משמעותית. האם זה יתרון או חיסרון? תלוי בכם
  • הכיסוי שמגיע עם ה Oneplus 7 Pro מאוד איכותי ובחרתי בו על פני כמה כיסויים נוספים שהזמנתי. הכיסוי ב Mi 9T בסדר, אבל לא מגן מספיק על החלק העליון והתחתון של המכשיר.

גזר הדין:

בעלות של כ-300 דולר, ה Xiaomi Mi 9T נותן תמורה מטורפת למחיר והוא המומלץ הרשמי בעיניי סביב המחיר הזה. למי שמעוניין לרכוש, לחצו כאן כדי לקבל את המחיר הזול ביותר כולל ביטוח מכס.

מכשיר ה-Oneplus 7 Pro אכן עדיף על השיאומי כמעט בכל פרמטר, אבל אינו מצליח להתעלות מעליו בשני האלמנטים החשובים ביותר בסמארטפון לדעתם של רבים – מצלמה וסוללה.

עם זאת, אם חשוב לכם מכשיר סופר מהיר עם מסך מטריף, מערכת הפעלה ללא מתחרים והמון תשומת לב לפרטים קטנים אך חשובים כמו רמקולים סטראופוניים, רטט, איכות שמע טובה יותר בשיחות, חיישן טביעת אצבע מעט מהיר יותר וכו’, לכו על ה Oneplus 7 Pro. אני איתו כבר כחודשיים ונהנה מכל רגע. לחצו כאן כדי לקבל את הדיל הכי משתלם עבורו כולל ביטוח מכס.

גלריה – Oneplus 7 Pro

גלריה – Xiaomi Mi 9T

מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages