ראש בראש!! מלחמת המומלצים! אוזניות אלחוטיות 1More E1026BT VS Havit G1 Pro

Banggood - בננגוד

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
7.10.2019 13:10

בחודשים האחרונים חברים רבים מבקשים ממני להמליץ על האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר מתחת לרף המס. עד לאחרונה תשובתי הייתה פשוטה וברורה, כמובן שה 1MORE!

אבל…. הספק הציק לי. הייתי חייב להזמין ולבדוק בעצמי את ה Havit G1 Pro המעודכנות וליידע אתכם האם הן המומלצת החדשות שלנו! ספוילר, התשובה מורכבת.

רגע לפני שמתחילים, אם לא בא לכם לקרוא את כל הסקירה, הנה השורה התחתונה:
מעוניינים באוזניות עם סוללה שלא נגמרת, עוצמה חזקה ואיכות שמע טובה מבלי לוותר על איכות בנייה ועמידות – לכו על ה 1More!
לחצו כאן לרכישת ה-1More במחיר המשתלם ברשת!
מעוניינים באוזניות קלות, קומפקטיות, סופר נוחות באוזן ומושלמות לפעילות ספורטיבית עם מיקרופון איכותי ומחוות מגע? לכו על ה Havit!
לחצו כאן לרכישת ה-Havit G1 Pro במחיר המשתלם ברשת!


בא לכם לקרוא את הסקירה המלאה?? אז עכשיו באמת מתחילים. תהנו!

עיצוב ואיכות בניה 1More – ציון 9.5
עיצוב ואיכות בניה Havit – ציון 10

הקייס שמגיע עם ה 1More לא פחות ממצוין. האוזניות יושבות היטב באוזן, הקייס גדול ומספק זמן סוללה ארוך טווח, המגנטים איכותיים והאוזניות יושבת בתוכו מצוין. מדובר בעיצוב מאוד פרקטי ששם דגש על עמידות, אמינות ונוחות וקצת פחות על עידון ואלגנטיות.

ובכל זאת, הקייס שמגיע עם ה Havit משאיר אבק ל 1More. מעוצב, מרגיש איכותי ועדכני, נוח לשימוש ופשוט כיף גדול. גם העיצוב של האוזניות מושלם והן למעשה האוזניות הנוחות ביותר שניסיתי עד היום. חברת Havit שמה דגש משמעותי על מיתוג האוזניות לספורטאים וכעת אני מבין לחלוטין מדוע. האוזניות קלות משקל, סופר קומפקטיות ויושבות באוזן באופן כל-כך מדויק ויציב עד כדי תחושה שהן נוצרו במיוחד עבורך וזה נפלא.

סאונד 1More – ציון 9.5
סאונד Havit – ציון 9.5

ה-1More מספקות איכות שמע מעולה בטווח המחירים הזה. באסים טובים אבל לא מוגזמים מדי, עוצמה חזקה ומספקת. גם התמיכה בתקן AptX משדרגת מאוד את איכות השמע. הנאה צרופה מהאזנה למוזיקה.

באוזניות ה-Havit הפילוסופיה מאוד אחרת. מצד אחד, איכות השמע מאוד מאוזנת ונעימה ואלה אוזניות מושלמות עבור מי שלא מחפש באסים וטרבל בולטים מדי. אז למה הציון של ה Havit לא 10 אתם ודאי שואלים? הבעיה היא העוצמה. ב-Havit החליטו לשדרג את העמידות למים וזיעה של האוזניות לתקן IPX6 בדגם ה Pro, שוב כחלק מהפנייה לחובבי ספורט שפעילותם דורשת עמידות לזיעה ולעתים גם לגשם. אך לכל דבר יש מחיר וכאן המחיר הוא העוצמה. אין זה אומר שהעוצמה חלשה חלילה, אך היא בכל זאת נמוכה מה 1More בכ-15% להערכתי. מספיק טוב לרוב האנשים, אבל מי שאוהב להאזין לשמע מתפרץ בתוך האוזן הולך להתאכזב.

איכות שיחה 1More – ציון 6.5
איכות שיחה Havit – ציון 9

הנה זה בא חברים! כבר כמעט אמרתי נואש אבל זה סוף סוף קורה. אוזניות TWS במחיר שפוי ועם מיקרופון שאפשר לנהל איתו שיחות כמו שצריך! ב Havit הבטיחו שהם שיפרו את המיקרופון בדגם החדש, אבל הייתי צריך להתנסות בעצמי כדי להאמין שהם אכן עשו זאת! האם זה מושלם? לא, אבל זה טוב משמעותית מכל אוזניות אחרות שניסיתי ופשוט מאפשר לצד השני לשמוע אתכם! כל כך פשוט וכל כך קשה להשגה!

לגבי ה 1More כבר כתבתי בעבר. ניתן להשתמש במיקרופון אם צריך, אבל כיף גדול זה לא.

תכונות 1More – ציון 8
תכונות Havit – ציון 9

שתי האוזניות מספקות תכונות דומות. קייס איכותי הכולל מגנטים חזקים, אוזניות הנכנסות לקייס ויושבות היטב ללא חשש לנפילות, סימון כאשר האוזניות בטעינה (עם סימון זוהר סופר מגניב ב Havit). אז למה ה Havit מקבל ציון גבוה יותר? בעיקר בשל מחוות הטאצ’ המעולות שלא מפספסות ומאפשרות לעצור ולהמשיך את השמע, להעביר שיר קדימה או אחורה וכו’. סיבות נוספות לניקוד הגבוה יותר ל Havit – אין חיווי קולי בסיני בעת החיבור (להבדיל מה 1More) וכן הסימון הנפלא והבוהק בעת טעינת האוזניות.

סוללה 1More – ציון 10
סוללה havit – ציון 8

ב1More הסוללה מ-ע-ו-ל-ה!!! בין 5 ל-6 שעות של האזנה רצופה בהטענה בודדת ועוד כ-3 הטענות דרך הקייס. השילוב הזה בין איכות השמע לסוללה המעולה הוא בעיניי הסיבה העיקרית לרכוש את האזניות האלה. גם כאשר תצטרכו כבר להטעין את האוזניות, יש כאן תמיכה בהטענה מהירה, מה שאומר שתוכלו להטעין את הקייס במלואו בתוך כשעה וחצי בלבד! כלומר, תקבלו כמעט 20 שעות האזנה בשעה וחצי של הטענה.

הפילוסופיה של Havit שוב שונה לגמרי! מצד אחד האוזניות יחזיקו רק כ-3 שעות בעת שימוש רציף, אך הקייס כולל בתוכו סוללה גדולה בהרבה וב Havit טוענים לכ-6 טעינות מלאות. מהבדיקה שלי זו טענה קצת מוגזמת, אבל סה”כ הקייס אכן מספיק למספר טעינות. ובכל זאת, יש משהו באפשרות להאזין למוזיקה במשך שעות רבות ברציפות דרך ה 1More שמאוד קסם לי ונתן את התחושה שבכל רגע הן יהיו מוכנות ומזומנות.

סיכום 1More – ציון 9.5
סיכום Havit – ציון 9.5

התוצאה המסכמת רק מראה כמה ציון כללי עשוי להיות חסר חשיבות. מדובר בצמד אוזניות מעולות אך כל אחת בדרך מאוד שונה ותצטרכו להחליט מה סדר העדיפויות שלכם!

מעוניינים באוזניות עם סוללה שלא נגמרת, עוצמה חזקה ואיכות שמע טובה מבלי לוותר על איכות בנייה ועמידות – לכו על ה 1More!
לחצו כאן לרכישת ה-1More במחיר המשתלם ברשת!

מעוניינים באוזניות קלות, קומפקטיות, סופר נוחות באוזן ומושלמות לפעילות ספורטיבית עם מיקרופון איכותי ומחוות מגע? לכו על ה Havit!
לחצו כאן לרכישת ה-Havit G1 Pro במחיר המשתלם ברשת!

מוזמנים לשתף!
2 Comments
  1. סקירה מצוינת.

    מה לגבי דיליי סאונד בצפייה בסרטונים בפלאפון? חשוב מאוד לדעת מהי החוויה בכל אחת מהאוזניות.

    • Reply
      צוות BuyWithUs
      13/10/2019 at 17:28

      בדקתי עכשיו. דיליי כמעט אפסי בשתיהן כיאה לבלוטוס 5.

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages