חודשיים עם ה Bobot Deep! מוצר משנה חיים!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
16.1.2021 18:01

רגע לפני שמתחילים, זכרו להצטרף לערוץ הטלגרם של ״קונים נכון״ – החסכון עלינו! כדי לא לפספס את הדיל הבא!
אתם מחפשים דיל, טיפים על צרכנות או סיוע לפני רכישה? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו!

אז איך מסכמים חודשיים עם מוצר ששינה לך לגמרי את הרגלי הניקיון והסדר בבית?
כשבאתי לכתוב את הסקירה הזאת הדבר הראשון שעלה לי לראש הוא מה הופך מוצר לקנייה מעולה וחשובה בעיניי.
התשובה?כל מוצר שהיעדרו יביא למאמץ הרבה יותר גדול, יפגע באיכות החיים שלי וכן, יביא גם למפח נפש לא קטן ללב :)כך אני מרגיש לגבי מדיח הכלים, המיקרוגל, התנור וכו’, וכך אני מרגיש כעת גם לגבי ה Bobot Deep!

מה הכוונה? הגעתי למצב שבו אני לא יכול לראות את עצמי חוזר לאחור ואם מסיבה מסוימת אהובי ה Bobot היה נלקח ממני, בשניה הייתי הולך ורוכש עוד אחד, פשוט כי זה עד כדי כך נעים לסיים איתו את היום והחלופה של דלי ומגב עד כדי כך מבאסת!

אז חשבתי שהדרך הכי כיפית לסכם חודשיים עם מוצר שהפך להיות כל כך נוכח בבית שלנו היא לפנק אתכם בכל הדברים שאני היייתי רוצה לראות בכתבה כזאת, קרי, סרטונים שמראים את הבחור בפעולה (אבל לא גימיקים כאלה שמראים לכם בסקירות ברחבי הרשת. סרטונים אמיתיים מחיי היום יום!). תוכלו לראות איך ה Bobot מציל אותי שוב ושוב מקוסקוס, קורנפלקס, פסטה, ממרח שוקולד, בוץ סופר יבש, אבנים קטנות ואפילו שואב מים מהרצפה של חדר האמבטיה! מה ששמעתם!

אז קודם כל ולפני הכל, כדי שלא אשכח – קחו קישור לרכישת המוצר הבאמת מדהים הזה במחיר משוגע! כמו שאתם אולי יודעים, המלאי שלו פשוט נחטף ולא ניתן להשיג בכלל. אבל!!! קיבלנו דיל בלעדי מטורף להזמנה מוקדמת של המלאי הבא שכבר בדרך לארץ!
אני מכין אתכם שזה שוב הולך להתחסל כי הפידבקים באמת מדהימים, אז אם אתם לא רוצים לפספס הפעם, כנסו לקישור ורכשו! לא לשכוח להכניס את הקופון הבלעדי שלנו שיעניק לכם מחיר נדיר ושלל תוספות ופינוקים! לרכישה לחצו כאן

אוקיי אז רגע לפני הסרטונים, אספתי את השאלות הכי פופולריות שלכם ואני אענה עליהן כאן:

שאלה: אז בשביל מה זה טוב בכלל?
תשובה: דמיינו לכם שלא תצטרכו יותר מגב או דלי או סמרטוט ואפילו מטאטא כבר בקושי ייכנס לבית שלכם. יש לכם את ה Bobot ביד? זה מספיק. עכשיו תדמיינו שלא תצטרכו יותר לסחוט סמרטוטים, לגעת באוכל רטוב ומלוכלך, להחליף את המים השחורים בדלי.. כל אלה נחלת העבר. מדליקים את ה Bobot ופשוט עוברים איתו ברחבי הבית. זהו.

שאלה: האם זה מחליף ספונג’ה?
תשובה: חד משמעית כן! כמו שכתבתי, סיימתי עם כל הסיפור הזה של שפיכת מים בבית וסחיטת סמרטוטים. פה אני מקבל תוצאות הרבה יותר טובות בשבריר מהמאמץ.

שאלה: מה עדיף, שואב רובוטי שוטף או שואב אלחוטי שוטף?
תשובה: בתור אחד שמחזיק את שניהם, אין פה בכלל מה להשוות. אני הפסקתי לגמרי להשתמש בשואב הרובוטי של Roborock. זה פשוט לא מספיק יעיל בבית עם ילדים קטנים שכל הזמן מבלגנים, מלכלכים ומטנפים. הרובוטי השוטף בקושי מעביר כמה טיפות מים ובעיקר עובד נחמד לשאיבה בסיסית. ב Bobot Deep אתה מקבל מוצר שממש מנקה עבורך את הבית!

שאלה: לכמה זמן מספיק שמפו הרצפות שמקבלים?
תשובה: בדיל הבלעדי שלנו מקבלים 3 בקבוקי שמפו. לאחר שימוש של חודשיים סיימתי בקבוק אחד. כלומר, בהנחה שתרכשו דרך הדיל הבלעדי שלנו, אתם פחות או יותר מסודרים לכחצי שנה. מדהים. היתרון ב Bobot שמכיוון שמדובר בשמפו שמיוצר בארץ, הוא עולה גרושים וקל להשיג אותו.

שאלה: האם ה Bobot מתאים לשאיבה של שיערות?
תשובה: חד משמעית כן! מדובר בשואב חזק שהשיערות עבורו זה קלי קלות. אני משתמש בו מדי יום לשאיבה של השטיח וסוף סוף השטיח שלי לא מלא בשיערות של מיצי.. 🙂

שאלה: האם הוא מתאים לשאיבה של פינות החדר?
תשובה: בהתחלה ששאלו אותי את זה התשובה שלי הייתה שלילית, שכן הוא לא מגיע עם אביזרים לפינות. אבל אחרי חודשיים אני חייב לציין שבגלל שעוצמת השאיבה כל כך חזקה, גם הפינות מתנקות די בקלות.

אוקיי, אז מתחילים בהדגמות! חשוב לי לציין שכחלק מהרצון לבדוק את המוצר לעומק, לא ריחמתי עליו בכלל. כל דבר שיכול פיזית להישאב, שאבתי! כולל דברים קשים כמו אבנים, אוכל לחתולים וכו’.

מתחילים בניקוי הכי בסיסי שיש. הקטנטונת אוכלת קוסקוס, הופכת את הקערה ועושה בלאגן. בעיה? ממש לא! 4 שניות והכל נקי 👇

הקטנטונת ממשיכה לעשות צרות! הפעם? הפכה קערה שלמה של צ’יריוס! נכון שבשלב הזה אתם רגילים לגמור על הדבר הזה חבילה שלמה של נייר לניגוב ידיים?? לא הפעם! 10 שניות וניקיתי את כל הסיפור. והאמת? זה היה כל כך כיף שהמשכתי עוד 30 שניות על הדרך ופשוט הפכתי את הרצפה כולה למבריקה. תבלו 👇

רוצים לראות משהו מגניב באמת?? ראיתם פעם איך נראה חדר מקלחת אחרי אמבטיה של 4 ילדים?? אז למי שלא מכיר, אחרי אירוע מסעיר שכזה כל חדר המקלחת מים.. אז כמובן שאפשר להתחיל לזרוק מגבות על הרצפה או לקחת מגב ולהתחיל לכוון לעבר בור הניקוז, חוויה מתסכלת ומרגיזה שלא נגמרת. אווווווו שאפשר פשוט לשאוב הכל בשניות עם ה Bobot! שימו לב בסרטון איך המיכל פשוט מתמלא במהירות במים שעל הרצפה! כיף אדיר! 👇

הסרטון הבא שהכנתי ממחיש עד כמה זה מהנה לשאוב עם הבובוט! השובב צבע עם טושים על הרצפה. כמובן שזה נוקה תוך 2 שניות אבל משם המשכתי לאוכל שלכלך את הרצפה. עוד כמה שניות והמשכתי ישירות לשטיח! הוא אמנם כבר ישן ומגעיל (הלוואי שהיה לי אז את ה Bobot! היה עדיין יכול להיראות כמו חדש!), אבל שימו לב איך ה Bobot שואב את הלכלוך ממנו בלי בעיה כולל ניירות וכל דבר אחר שבדרכו! קל ופשוט!

יאללה בלאגן! הכנו עוגה ואכלנו ארוחת ערב! יהיה קשה? ממש לא! הפעם הלכתי על קלוז אפ של כל הג’יפה. פשוט תראו כמה זה קל לנקות הכל!

מטרת הסרטון הבא הינה הסבר כיצד תנקו לכלוכים קשים! שימו לב שבמעבר הראשון עם ה Bobot לכלוך יבש של קטשופ שעמד יום שלם לא יורד בקלות. מה עושים? לוחצים על הפכתור שבידית ומחזיקים למספר שניות תוך כדי שממשיכים לשאוב. הפעולה הזאת גורמת להזרמה גדולה יותר של מים ולאחר זמן קצר תוכלו לראות שהלכלוך פשוט נעלם.

טוב נראה לי שהבנתם את הרעיון אבל קחו עוד אחד של ה Bobot מנקה בקלות רצפה מלאה בחתיכות עוגה. פשוט כיף 🙂

אוקיי ונסיים עם מבחן האקסטרים. התלבטתי אם לעשות את זה כי לא האמנתי שיש סיכוי שה Bobot יצליח לעשות פה משהו. מדובר במרפסת שהתמלאה בבוץ שהתייבש כבר לפני חודשים! בדרך כלל נדרשת פה שטיפה מלאה עם צינור של כל המרפסת ואז קרצוף אינטנסיבי עם מגב וסמרטוט עד להורדת הלכלוך. החלטתי לראות מה ה Bobot מסוגל לעשות ב-2.5 דקות. בלי מטאטא, בלי מגב, בלי קרצוף. התוצאות לפניכם. הסרטון רץ במהירות גבוהה פי 2 כדי שלא תשתעממו 🙂

חייב להודות שסופר הופתעתי מהתוצאה המרשימה! מעכשיו אשתמש בו גם עבור ניקוי המרפסות.

ותמונה אחת לסיום שממש ריגשה אותי. הבן המתוק שלי שלא ממש אוהב לסדר פשוט מתגייס מיד כי הוא יודע כמה כיף יהיה לו לנקות עם ה Bobot! זהו חברים! מקווים שנהניתם מהסקירה המושקעת. מוזמנים ללחוץ על כפתור הרכישה כדי להצטרף למשפחת ה Bobot ותמשיכו לקנות נכון!

עוד לא ראיתם את סקירת הוידאו המלאה שלנו לBobot?? היא מחכה לכם בקישור:

מוזמנים לשתף!
חודשיים עם ה Bobot Deep! מוצר משנה חיים!
חודשיים עם ה Bobot Deep! מוצר משנה חיים!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages