מחשבים ניידים 15 אינטש של Asus! מה הכי מתאים עבורך? עושים לכם סדר!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.3.2021 9:43

רגע לפני שמתחילים, זכרו להצטרף לערוץ הטלגרם של ״קונים נכון״ – החסכון עלינו! כדי לא לפספס את הדיל הבא!
אתם מחפשים דיל, טיפים על צרכנות או סיוע לפני רכישה? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו!

אוקיי חברים, אז בואו נצלול ישר פנימה. מחשבים נייידים עם מסך 15 אינטש הם הפופולריים ביותר בקרב הישראלים, בייחוד בשנה האחרונה שרבים מאיתנו עובדים בבית וזקוקים למסך גדול. אבל מה הכי כדאי ומתאים עבור הצרכים של כל אחד ואחת מכם?

אז קודם כל, חשוב להגיד, כל המחשבים שברשימה שיצרנו פה שווים קניה. מה הכוונה? לא תמצאו פה מחשבים מוחדשים או כאלה עם כונן קשיח HDD איטי או 4 ראם שבעיניי אין טעם לרכוש יותר. כמו-כן, להבדיל ממחשבים זולים בארץ, כל המחשבים פה מגיעים עם ווינדוס 10 מובנה! בעיניי זה קריטי, כי למי יש כוח או זמן להתחיל להתקין ווינדוס. פשוט מחברים לחשמל ומתחילים לעבוד! אז קדימה יוצאים לדרך!

לפטופ ASUS F512JA-AS34 VivoBook 15 – המחשב הבסיסי המושלם!

אוקיי, מתחילים בדגם הבסיסי שגם הוא בפני עצמו יופי של מחשב! מעבד I3 מעודכן וכונן SSD מהיר יוודאו שהכל ירוץ כמו שצריך גם אם תפתחו הרבה טאבים בכרום או תעבדו על כמה משימות במקביל. החסרונות? בכל זאת מדובר ב I3 אז אם תעמיסו הרבה תתחילו להרגיש את זה וכמובן שיש פה כונן של 128 ג’יגה בלבד. מספיק לגמרי למי שעושה אך ורק עבודה משרדית (לא לשכוח שיש אפשרות להוסיף כרטיס זיכרון ולהרחיב!), אבל לא הייתי רוכש אותו אם חשוב לי לאחסון תמונות או סרטים כבדים או אם אני רוצה ליצור גיבוי של הכל באופן מקומי. ועדיין, מדובר בפתרון מושלם למי שמחפש מחשב שייתן עבודה במחיר מצחיק של כ-1600 ש”ח בלבד מחיר סופי עד הבית כולל מיסים!

למפרט ורכישה

לפטופ ASUS F512DA-EB51 VivoBook 15 – מקום טוב באמצע!

אוקיי, אז בעצם מדובר במחשב זהה לגמרי לזה שתואר לעיל עם שני הבדלים משמעותיים – מעבד 3500U של AMD, כלומר, חזק יותר מה I3 שבדגם הקודם ומקביל ל-I5 של אינטל ושדרוג משמעותי לא פחות – כונן כפול בגודל 256SSD. כעת מחשב זה נמצא באחד המחירים הכי זולים אי פעם! כ-2077 ש”ח מחיר סופי כולל מיסים ומשלוח עד הבית!

למפרט ורכישה

לפטופ F512DA-NH77 VivoBook 15 – המומלץ הרשמי מקבל שדרוג!

שוב, מחשב זהה לקודם למעט שני שדרוגים – מעבד מעט יותר חזק כשעיקר השדרוג הוא בעיבוד גרפי משופר וכמובן כונן SSD ענק של 512GB שהרבה מכם מבקשים. היתרון פה שהתוספת במחיר לא מאוד גדולה כך שאם חשוב לכם כונן גדול, לכו על זה! מחיר מצחיק של כ-2298 ש”ח מחיר סופי כולל מיסים ומשלוח עד הבית!

למפרט ורכישה

תתחדשו!!

מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages