תיקי גב איכותיים במחירי סין!

Banggood - בננגוד

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
31.5.2021 9:20

אוקיי חברים, אז בחודש האחרון ביקשתם שוב ושוב דילים על תיקי גב! החלטתי להרים את הכפפה והזמנתי 3 תיקים שנראו מבטיחים לסקירה: תיק בית ספר, תיק טיולים יומי ותיק טיולים גדול (או לפחות כך חשבתי).
למה אני מפרסם את הסקירה דווקא היום? כי יש לכם הזדמנות חד פעמית לרכוש אותם במחירי הזיה מטורפים בפסטיבל משלוחים מהירים חינם מבנגגוד! אז הנה זה בא! (לחצו על התמונות לרכישה).

  1. נתחיל מהשוס הכי גדול, תיק בית ספר. מתאים החל מכיתה ג׳-ד׳ לטעמי ועד לתיכון אבל כמובן זה כבר לשיקול דעתכם. התיק הזה פשוט נהדר. קודם כל, הוא נראה מעולה. הצבעים הפסטליים מדהימים (כרגע במלאי התכלת המעלף והורוד) ואפילו העיצוב של הרוכסנים פשוט תענוג לעיניים. תוסיפו לזה איכות בניה נהדרת, גב נוח (הילד אומר שזה הרבה יותר נוח מהתיק האורטופדי שהיה לו קודם!) ונפח פנימי ענק וזה בעיניי תיק סופר שווה כאשר כבר רכשתי אחד נוסף לבן השני שלי.
    רק 17 דולר (כ-55 ש״ח) ומשלוח מהיר חינם! פשוט מחיר בלתי נתפס! (לחצו על התמונה לרכישה)
    קוד קופון בלעדי BGBWITHUS887

2. תיק טיולים יומי 35 ליטר – עוד מוצר מנצח במחיר נהדר! צבעים נהדרים, עיצוב מוארך לנשיאה נוחה עם חלוקת משקל טובה ורצועות שמנמנות ונוחות מאוד לכתפיים! החיסרון היחיד – אל תגזימו בהעמסת ציוד! הגזמתי ממש עד שהיה כמעט בלתי אפשרי לסגור את התיק והצלחתי לקרוע את אחד הרוכסנים (השני עדיין תקין. מגיע עם רוכסנים כפולים). מאז שמרתי על אחסון במידה הגיונית והתיק משרת אותנו נהדר! מלא מלא צבעים שווים לבחירה.
רק 21.99$ ומשלוח מהיר חינם!! מחיר מטורף!
קוד קופון בלעדי BGBWITHUS827

3. תיק קמפינג גדול 80 ליטר – טוב, פה נפלתי. שלא תבינו לא נכון מדובר בתיק סופר איכותי ואפילו איכותי יותר מהשניים שקדמו לו ומהם מאוד התלהבתי. הבעיה? פשוט לא באמת הבנתי מה אני מזמין 🙂
מסתבר שזה לא תיק טיולים גדול עם תאים שונים בגדלים שונים, אלא תיק קמפינג לאחסון ציוד בלבד. כלומר, התיק נפתח מלמעלה ואז אנחנו מבינים שבעצם מדובר בשק ענק לאחסון – תא אחד בגודל מטורף. מדובר במוצר מושלם לנשיאת מצעים, בגדים או כל ציוד אחר אליו אתם לא זקוקים לגישה קלה במהלך היום.
רק 34.99$ בקופון בלעדי ומשלוח מהיר חינם!
קוד קופון BGBWITHUS143

ואם כבר בתיקים עסקינן, קחו עוד אחד אחרון מדהים לסיום! פה מדובר יותר בתיק לסטודנטים וכו׳. תיק גב איכותי TIgernu שכבר הוכיחו את עצמם שוב ושוב ושוב במחיר מדהים של 34.99$ וניחשתם נכון, משלוח מהיר חינם בקופון בלעדי!! (לרכישה לחצו על התמונה)

2021 Tigernu Baru Kapasitas Besar 15.6 Inci Anti Pencurian Tas Ransel Laptop  Tahan Air Pria Ransel Perjalanan Pria Tas remaja|Ransel| - AliExpress
מוזמנים לשתף!
תיקי גב איכותיים במחירי סין!
תיקי גב איכותיים במחירי סין!
17$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages