הופעה מומלצת! הרכב ECHOES מציגים: פינק פלויד-החומה

החל מ123₪ לרכישה
Buy with us

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.10.2021 21:02

לא יוצא לי לשתף דילים על הופעות, אבל הופעה נהדרת שזכיתי לחוות בשנה שעברה. הופעת מחווה שהיא הרבה יותר מכך! הפקה ברמה גבוהה לאחת מאופרות הרוק/הופעות הטובות והאייקוניות אי פעם!

אז דאגנו ל30% הנחה על כל סוגי הכרטיסים כדי שתוכלו להנות במחיר שווה! החל מ123 ש”ח בלבד, בהתאם למושב ולאזור שתבחרו! בחרו את הטבת Buywithus והזינו את הקופון Buy with us

הרכב ECHOES  מציגים: פינק פלויד-החומה 

לאחר סיבוב הופעות מרשים ברחבי הארץ, חוזרת Echoes  להיכל התרבות תל אביב (31.10)  עם ביצוע חי בהפקת ענק של סאונד, תאורה ווידאו ארט ברמה בינלאומית.

פינק פלויד החומה   סיבוב הופעות חד פעמי 

“החומה”, יצירת המופת של פינק פלויד, נחשבת לקלאסיקת רוק ו”אבן דרך” בתולדות הרוק. המופע הייחודי אותו העלתה “פינק פלויד” בתחילת שנות השמונים, הפך לשם דבר כאשר במהלך המופע נבנתה  חומה פיזית בין הלהקה לקהל.

היצירה החוגגת בימים אלו 40 שנה לצאתה, תבוצע במלואה על ידי הרכב ECHOES
ותהיה הפקת ענק הכוללת  תשעה נגנים וזמרים מתמחה בביצוע ליצירות של פינק פלויד תוך הקפדה על ביצוע התפקידים המקוריים בדיוק ובשלמות והפקת סאונד ותאורה ברמה הגבוהה ביותר, ונחשב כבר למעלה משני עשורים למופע המחווה לפינק פלויד האיכותי ביותר בארץ. 

לצד מופעי סולד אאוט, ההרכב אף הוזמן לקחת חלק בשיתופי פעולה ייחודיים יחד עם המנצח גיל שוחט, ועם ה- UK Pink Floyd Experience בעת ביקורם בארץ.

“אקוז עושים פינק פלויד נהדר… זאת מחווה סופר מכובדת.” 

( גל אוחובסקי MAKO)

החומה” של echoes מתקרבת אל הדבר האמיתי, עשויה היטב, ומבוצעת ברמה  שמתאימה  לבמות המרכזיות בעולם. זר כי יגיע להופעה, לא יאמין כי מדובר בחבורה ישראלית.”  יוסי חרסונסקי

 “המופע החומה 2020 שנחלק לשני חלקים, היה לדעת רבים לא פחות אם לא   יותר טוב מהמקור. ביצועים מדויקים לכלי הנגינה, לשירות ולסיטואציות   המומחזות, עם פתרונות מעולים לעניין הפעלולים והאפקטים על הבמה, עם   וי-ארט משוכלל שדיבר באופן ישיר עם התאורה והסאונד.”יובל אראל 

מוזמנים לשתף!
הופעה מומלצת! הרכב ECHOES  מציגים: פינק פלויד-החומה
הופעה מומלצת! הרכב ECHOES מציגים: פינק פלויד-החומה
החל מ123₪
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages