מחרוזת 60 אורות לד סולאריים המתאימה לשימוש בחוץ במחיר הזייה!

אמאזון - Amazon
8.5$ לרכישה
אספו קופון ירוק בדף המוצר

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.3.2022 14:51

רוצים לראות עקיצה? מחרוזת 60 אורות לד סולאריים עמידים במים בתקן IP65 כולל הפאנל הסולארי ו8 מצבי שימוש במחיר מדהים של 8.5$, כ28 ש”ח בלבד באיסוף קופון ירוק בדף המוצר כולל משלוח חינם לרוכשים מעל 49$!
מושלם לשדרוג הגינה ולאווירה כייפית וחגיגית, לסוכות, ימי הולדת, או לכל ערב!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה

תכונות ופרטים מדף המוצר

איכות לאורך זמן – חיסכון באנרגיה: 2 חבילות של נורות קריסטל סולריות אלו העשויות מחומרים אמינים וחזקים, נורות הלד שלנו מיוצרות מנורות גלובוס לא ניתנות לני עם עיצוב בועה קריסטל נוצץ שיכול לשבור בצורה יפה. אורך 6 מטר ו-30 אורות מתאימים לכל מיתר. מופעל על ידי פאנל סולארי (סוללה: 1.2V 800mAh) גדול מספיק כדי לשמור על התאורה במשך 8-10 שעות כאשר טעונה במלואה.

אורות מחרוזת פונקציונליים של FAIRYTAIL עם 8 מצבי תאורה – תיהנו ממערך האורות המספק את הצרכים שלכם: שילוב, גלי, רציפי, זוהר איטי, רודף, דהייה איטית, נצנץ, יציב. אורות השמש החיצוניים שלנו מושלמים לכל חלל או פעילות! עם חיישן בין ערביים עד עלות השחר שנכבה אוטומטית בשעות היום ונדלק אוטומטית בלילה.

מוכן לכל מזג אוויר – IP65 עמיד במים: מחזיק באורות מחרוזת בועה קריסטל בהיר זה חסכוני ובאותו הזמן אור תפאורה תוסס לבית שלך שיכול לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים כמו גשם, שלג, רוח וסערה. תהנה מהאורות הבהירים והנעימים בלילה! נהדר לקישוט בחוץ, יוצר אווירה מתוקה לחצרות, מדשאות, גינות ועוד הרבה.

אורות מחרוזת גלובוס דקורטיביים מחוץ לבית: לקשט את הבית שלך לאירועים מיוחדים, מסיבות, ולפגוש חגיגות מעולם לא היה קל יותר בעת השימוש באורות מחרוזת בועה קריסטל שלנו, לתלות אותו על קירות, עצים, מטריות, מוטות, שערים, או כל מקום בבית; פטיו, חצר אחורית, גינה, גינה, ליד הבריכה, חצר אחורית, חצר אחורית, מסלול, B מרפסת, מרפסת. מתאים לאירועים רבים כגון יום האהבה, חתונה, יום נישואין, חג המולד, פסטיבל, או יכול לשמש כאורות קישוט מסחריים עבור bistros fes.

נועד לשמור על החצר הקדמית שלך מקסימה במשך שנים: עבור קישוט ללא טרחה ומסנוור, סט נורות LED זה מעוצב ונבנה כדי להפוך את הטבע שלך תוסס ונעים. העמידות חשובה, במיוחד במזג אוויר נורא.

מוזמנים לשתף!
מחרוזת 60 אורות לד סולאריים המתאימה לשימוש בחוץ במחיר הזייה!
מחרוזת 60 אורות לד סולאריים המתאימה לשימוש בחוץ במחיר הזייה!
8.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages