אוזניות גיימינג Mifanstech V10 בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
10.9$ לרכישה
50ZOCJL9

משלוח חינם ברכישה ב-49$ ומעלה! הוסיפו מוצרים ב-27 דולר בלבד לקבלת משלוח חינם!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.3.2022 18:01

מחטף משוגע!! אוזניות גיימינג המומלצות הרשמיות של אמזון עם מעל 5 אלף פידבקים מעולים בחצי מחיר!

רק 10.9$! המחיר מתעדכן בעגלה. במידה וזה לא קורה הזינו קוד קופון 50ZOCJL9

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה!

תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף קופוני אמזון החדש שלנו – לחצו כאן

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【תאימות רב-תכליתית】אזניות גיימינג אלו עם שקע אודיו 3.5 מ”מ, ומצורפות עם כבל מפצל נוסף. זה יכול להיות תואם טוב יותר עם פלייסטיישן 4, PS5, PSP, 3DS LL/3DS (אודיו), 3DS LL/3DS (אודיו), מחשב נייד, טאבלט, מחשב, טלפון נייד, Xbox one (הערה: הגרסה הישנה צריכה מתאם מיקרוסופט נוסף, לא כלול) ומכשירים אחרים התומכים בחיבור אודיו חוטי 3.5 מ”מ.
  • 【צליל היקפי תלת ממדי】כדי לשים אתכם במרכז האקשן. משחק וידאו עם אוזניות דולקות הוא המקום שבו צליל בבידור יכול להיות אפקט תלת-ממדי מציאותי, הצליל נראה כאילו הוא מגיע מהעולם החיצון, לא בתוך האוזניות. דרייברים ברמת דיוק גבוהה של 50 מ”מ מושלמים עבור GTA5, Metal Gear Solid, Call of Duty, Star Wars Battlefront 2015, Battlefield 1, World of Warcraft Legion, God of War וכו’.
  • 【מיקרופון מבטל רעשים】כאחד מהמיקרופון הטוב ביותר במשחקים, המיקרופון הנשלף שלו יכול להיות מותאם לכל זווית שאתם צריכים. הוא יכול לספק תקשורת ברורה במיוחד עם חברים וחברי הקבוצה טוב יותר, וביטול רעש רקע יוצא דופן. מיקרופון מבטל רעשים זה עם פונקציית פליפ-אל-השתקה, מתנתק בקלות כאשר אתם רוצים להאזין למוזיקה או לסרטונים בין משחקים.
  • 【עמידות מקסימלית ועיצוב נוח】סרט ראש מתכתי מלוטש עם רפידה מתכווננת ואוזניות ספוג זיכרון מספקות התאמה נוחה ויציבה. אוזניות מאווררות מפחיתות עייפות האזנה במהלך אימונים אינטנסיביים וחוסמות רעש חיצוני ומשפרות את תגובת הבס. כולל פקדים נוחים עבור אפקטי LED, השתקת מיקרופון, כוח ונפח, אתם יכולים לשחק במשך שעות ללא עייפות או התחממות יתר.
  • 【שימו לב ואחריות】אנא שימו לב שאם הכבל מוכנס במלואו והמתג כבר מופעל לפני השימוש, ניתן לכוונן את עוצמת הקול ולוודא שהמכשירים שלכם מתאימים לשילוב של קולקציות אודיו וקול שלנו. על מנת להבטיח את הזכויות של הלקוחות, מיום הרכישה של אוזניות המשחק, אנו מציעים 12 חודשי אחריות ללקוח שלנו.
מוזמנים לשתף!
אוזניות גיימינג Mifanstech V10 בחצי מחיר!
אוזניות גיימינג Mifanstech V10 בחצי מחיר!
10.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages