מסך מחשב חכם בגודל 32 אינטש Samsung M5

אמאזון - Amazon

הקפידו להוסיף מוצר קטן כדי להגיע למחיר. הסבר בכתבה.

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
30.1.2022 13:46

מסך חכם גדול ומפנק למחשב מבית סמסונג?? לא עסק יקר כשיש את אמזון!

הגיע הזמן שתהנו מכל העולמות! גם גודל מסך ענק 32 אינטש, גם איכות מדהימה מבית סמסונג וגם טלוויזיה חכמה מובנית הכוללת בלוטוס, רמקולים מובנים, שלט רחוק וכמובן אפשרות להתקין אפליקציות כמו נטפליקס, אמזון פריים, Youtube וכו’!

המחיר? מדהים! 356.2$ מחיר סופי כולל מיסים ומשלוח עד אליכם! כ-1141 ש”ח בלבד לעומת צפונה מ-1500 ש”ח בארץ! התקע אמריקאי אך המתח תואם. יש צורך רק במתאם קטן בכמה שקלים.

חשוב להוסיף מוצר קטן לאותה עגלה על ידי לחיצה פה כדי לתקן את עיוות המס!!

המסך הראשון בעולם לעשות הכל
הצג לכל צד בחיים. מסך המאפשר לך עבודה ללא מחשב אישי, עם Microsoft Office 365 המותקן, או באמצעות גישה מרחוק למחשב המשרדי שלך. תוכל להנות מבידור אמיתי באמצעות מערכת הבידור האיכותית.

תמונה ללא תיאור

נייד הנפגש עם מסך גדול
Wireless DeX פותח חוויית מחשב מלאה, ללא כל מחשב. תוכל להשתמש באפליקציות סלולריות, כגון ועידות וידאו, מסמכים ודפדפנים, דרך המסך והטלפון שלך בלבד. כדי לראות תמונות או לצפות בסרטים על המסך הגדול, פשוט הקש עליהם באמצעות הטלפון שלך באמצעות מקש על התצוגה.

תמונה ללא תיאור

התחבר עם AirPlay 2
באמצעות AirPlay 2 המשולב, תוכל להשתמש במכשירי Apple כדי לעבוד ולשחק על המסך הגדול. שפר את זרימת עבודתך על ידי יצירת הגדרת צג כפול אלחוטי עם ה- MacBook והצג החכם שלך. כשתרצה זמן להירגע, תוכל ליהנות ללא מאמץ מסרטונים, מוסיקה, תמונות ועוד מה- iPhone או ה- iPad שלך.

תמונה ללא תיאור

זרם בידור אינסופי – אפליקציות טלוויזיה חכמות
הצפייה נעשתה קלה עוד יותר, משום הגישה הנוחה לאפליקציות בידור, כגון Netflix, YouTube ו- HBO, מבלי להפעיל את המחשב האישי או המחשב הנייד שלך. השלט הרחוק והרמקולים המובנים מפשטים את זמן הבידור שלכם.
תמיכה באפליקציות מובילות כגון Netflix ,Youtube ,Hot,Next TV,StingTv ,Partner ,Cellcom ,AppleTV ,Mako ,Kartina TV ,Amazon Prime, Spotify, ועוד…

תמונה ללא תיאור

לעבוד וללמוד מרחוק
עבוד בצורה חלקה מכל מקום שתרצה. הגדל את הפרודוקטיביות שלך באמצעות תכונות גישה מרחוק. באמצעות חבילת Office 365, צפה, ערוך מסמכים ושמוא את כולם בקלות ובנוחות. גם בבית, גישה מרחוק מאפשרת לך לעבוד מרחוק על שולחן העבודה שלך בבית הספר או במשרד.

בהירות אופטימלית לכל אווירה
תמונה מסתגלת בין אם עכשיו יום או לילה. האור המקיף מזוהה על ידי חיישן כדי לכוונן את הבהירות באופן אוטומטי באמצעות תמונה מסתגלת. אפילו לאור יום, צפה בדרמות כהות מבלי לפזול ולמתוח את עיניך.

תמונה ללא תיאור


תצוגת משחק אולטרה רחב
התאם את המסך ל -21:9 כדי לגלות אזורים נסתרים בסצנות המשחק בעזרת תצוגת המשחק Ultrawide. עכשיו כשאתה משחק משחקי כדורגל, ראה יותר מהמגרש ועד משקופי השערים.
במשחקי נהיגה, קבל תצוגה טבעית ומקיפה על הדרך קדימה.

חבר וראה בקלות
באמצעות מתג המקור האוטומטי פלוס, הצג שלך מזהה התקנים שהתחברו לאחרונה ברגע שהם מחוברים לחשמל ומציג את האות הנכון. לא עוד חיפוש אחר הקלט הנכון בתפריט.

תמונה ללא תיאור
מוזמנים לשתף!
מסך מחשב חכם בגודל 32 אינטש Samsung M5
מסך מחשב חכם בגודל 32 אינטש Samsung M5
356.2$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages