מקלדת גיימרים Razer Ornata V2 במחיר סופר משתלם!

קיי.אס.פי - KSP

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
6.2.2022 12:22

גיימרים בלב ובנפש? עכשיו תוכלו להיות גיימרים גם במקלדת! מקלדת הגיימינג המפורסמת של Razer בצניחת מחיר לאור מלחמת מחירים! רק 199 ש”ח – ממש מחיר אמזון ופה תקבלו מקלדת הכוללת גם אותיות בעברית!

היתרון ההיברידי
התנסו במיטב משני העולמות עם Razer Ornata V2 – הכולל מתגים היברידים הממזגים את היתרונות של מתגי הממברנה והמתגים המכניים לעיצוב מיוחד.
image_1
מתג RAZER HYBRID MECHA-MEMBRANE
המיזוג בין המתגים המכניים עם התחושה המהירה והקליקית יחד עם התחושה מוכרת והרכה של מתגי הממברנה שקיימים במקלדות הקונבנציונאליות, כל לחיצת מקש שתבצעו ב- Razer Ornata V2 מביאה תחושה מספקת ומדויקת.
image_2
גלגל דיגיטלי מולטי-פונקציונאלי ומקשי מדיה
ב- Razer Ornata V2 הוסיפו מקשי פקודות שניתן להגדיר אותם כדי להשהות, לנגן, לדלג ולהתאים את הכל מהבהירות לווליום – הנוחות האולטימטיבית בזמן שאתה נהנה מהבידור שלכם.
image_3
מופעל על ידי RAZER CHROMA RGB
עם 16.8 מיליון צבעים וחבילת אפקטים לבחירה, ל- Razer Ornata V2 לא רק התאמה אישית עמוקה, אלא מציע תחושת קרבה גדולה יותר עם אפקטים של תאורה דינמית בזמן שאתם משחקים במשחקים אשר תומכים ב- Chroma.
image_4
תומך מפרק כך יד
התומך הרך והמרופד נצמד מגנטית למקלדת והוא מיושר בצורה מושלמת כדי להקל על הלחץ על מפרקי כף היד, מה שהופך אותו לנוח יותר כשאתם משחקים בזמן ארוך.
image_5
מקשים ניתנים לתכנות
שחקו בצורה יעילה יותר יותר על ידי מיפוי הפונקציות הרצויות לכם דרך Razer Synapse 3, ותתכננו את המקלדת כך שתתאים לסגנון המשחק שלכם על ידי יצירה ושמירה של פרופילים ומקרואים ייחודיים.
image_6
אפשרויות ניהול כבלים רבות
ה- Razer Ornata V2 מעוצב עם חריצים המאפשרים לכם לסדר בצורה נוחה את את הכבלים כך שתוכלו להשאיר את שולחן העבודה שלכם מסודר.
image_7תכונות

מוזמנים לשתף!
מקלדת גיימרים Razer Ornata V2 במחיר סופר משתלם!
מקלדת גיימרים Razer Ornata V2 במחיר סופר משתלם!
199₪
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages