משענת גב אורתופדית רב תכליתית עם ספוג זיכרון בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
19.79$ לרכישה
402Y8UD5

משלוח חינם ברכישה ב-49$ ומעלה! הוסיפו מוצרים ב-18$ בלבד לקבלת משלוח חינם!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
6.2.2022 18:04

נגמר לכם הגב?? קחו משענת גב אורתופדית עם ספוג זיכרון בחצי מחיר באמזון ארה”ב!
עם עיצוב ארגונומי, כיסוי רשת נושם נשלף ורצועה מתכווננת, קחו כרית תמיכה לגב התחתון המתאימה לכסא לרכב או במשרד. המחיר פיגוז כרגע בזכות קוד קופון 402Y8UD5
רק 19.79$ (כ-64 ש”ח) כולל משלוח חינם ברכישה ב-49$ ומעלה! הוסיפו מוצרים ב-18$ בלבד לקבלת משלוח חינם!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה!


תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 100% קצף זיכרון שטח בצפיפות גבוהה
  • עיצוב ארגונומי קווי מתאר 5D – תומך בשדרג, תמיכה בקבוצת שרירים במותניים 5D, מוסיף 5 קו מותניים למודול תמיכה כפול של המותניים, מרגיע את לחץ המותניים באזורים שונים, כרית תמיכה לגב התחתון של ANTETOKO יכולה לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאב בגב התחתון, פציעה, מצב כרוני. העיצוב הארגונומי, קצף זיכרון בצפיפות גבוהה ותמיכה חזקה כולם מעוצבים כדי להחזיק אתכם בעדינות. מיקום הנכו,הקלה כאבי גב מישיבה או נהיגה ממושכת.
  • קצף זיכרון בצפיפות גבוהה – מייעל את הצורה והרכות של משטח התמיכה. קצף זיכרון חזק אך נוח, תומך כרית המותניים מחזיק את המותניים שלך בתנוחה הנכונה. בניגוד לכריות תמיכה אחרות בגב אשר מחליקות ונפלות מהמקום או עם פנים הנעות מסביב, קצף הזיכרון נשאר במקום, מערסל את שני הצדדים של עמוד השדרה שלך מבלי להרגיש קשה מאוד, אידיאלי לשימוש לאורך כל היום, בין אם נוהג במכונית, נסיעה על מטו,ישיבה שולחן עבודה, או בבית.
  • כיסוי נשלף ורחיץ עם כיסוי פנימי נוסף – תמיכת גב לכיסא עם כיסוי רשת 3D נושם, קל לפירוק. פשוט סגרו את כיסוי הבד, זרקו אותו בכביסה עם בגדים אחרים שלכם, והחליפו אותו בעת הייבוש. הכיסוי הקל לניקוי אומר שאתם כבר לא צריכים לדאוג לגבי כרית התמיכה האחורית שלכם מלוכלכת. כיסוי פנימי נוסף כדי למנוע זיהום מזיעה ואבק. ידידותי לעור, תמיכה מותנית יכולה לשמור על זרימת האוויר האחורי ובובכן, רק גורם לך להרגיש בנוח כל היום!
  • התקנה מהירה וקלה עם רצועה מתכווננת – כרית אחורית זו מתאימה לכל מקום שבו אתה זקוק לתמיכה נוספת לגב. ניתן להתקין אותה במהירות עם חגורת קליפ אחת קלה לשימוש ומתכווננת. פשוט עטפו את הרצועות סביב החלק האחורי של כל מושב שאתם בפנים ולחצו על הרצועה סגורה. פירוק קל באותה מידה. תמיכת מותניים לכיסא משרדי של ANTETOKO היא קלת משקל, אידאלית להעברה קלה.
  • המתנה הטובה ביותר ושביעות רצון מובטחת – כרית תמיכה מותנית היא מתנה מושלמת להורה, עובדי משרד, נהגים, סטודנטים ומורים שיושבים במשך זמן רב. רכישה ללא סיכון – מדיניות החזרה ללא טרחה תוך 30 יום, 12 חודשים תמיכה לאחר המכירה! תנו לקניות שלכם להיות בטוחות יותר!
מוזמנים לשתף!
משענת גב אורתופדית רב תכליתית עם ספוג זיכרון בחצי מחיר!
משענת גב אורתופדית רב תכליתית עם ספוג זיכרון בחצי מחיר!
19.79$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages