2 הסטים הארגונומיים האלחוטיים הכוללים מקלדת ועכבר Microsoft Sculpt במחירים בלעדיים!

קיי.אס.פי - KSP

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
22.2.2022 19:13

לנוחות ובריאות אין מחיר, ובכל תרשו לנו לעזור גם פה!

בעידן הדיגיטלי הזה שהידיים שלנו כל היום מונחות על מסכי מגע, עכברים ומקלדות בתנוחות, אנו מוצאים עצמנו בזוויות ותנועות שהאדם לא הורגל אליהם לאורך ההיסטוריה דלקות וכאבים בשלל אזורים החל ממפרק כף היד ועד לכתפיים וצוואר הופכים לנפוצים.

המקלדות והעכברים של מיקרוסופט מסדרת Sculpt הפכו לערכת “הברוך הבא” לעובדים חדשים בשלל ארגונים, חברות היי-טק ועוד ולא לחינם. הארגונומיה שלהם מושלמת לשמירה על המפרקים והפרקים בגופנו.

אז נאחל “בריאות מלאה” עם סייל מיוחד על 2 הסטים הפופולאריים ביותר – החל מ199 ש”ח בלבד ברכישה מהלינק שלנו או בהזנת הקופון buywithusKSP – המחיר יורד בעגלת הקניות!

סט מקלדת ועכבר אלחוטיים Microsoft Wireless Sculpt Comfort Desktop – דגם L3V-00014

המחיר יורד בעגלת הקניות ברכישה מהלינק או בהזנת הקופון
199₪ לרכישה
buywithusKSP
נוחות מרבית, בהתאמה אישית עבורך
הודות לעיצוב המיוחד, לתכונות הניתנות להתאמה אישית בקלות בהתאם לצרכים שלכם בדיוק והעכבר המעוצב במיוחד בצורה ארגונומית לנוחות מירבית. העכבר עוזר לכם לשמור על פרקי כפות הידיים בתנוחה ניטרלית, תוך כדי כך שמתאפשרת לכם הפונקציונליות. בנוסף לקיצורי דרך שמשפרים את יעילות העבודה שלכם בבית או במשרד.

עיצוב מודולרי מתקדם
העיצוב החלק והפריסה המעוגלת והנוחה מאפשרים לך להגיע למקשים בקלות, תוך חיזוק פרקי כפות הידיים באמצעות תמיכה ארגונומית לכפות הידיים המגינה מפני דלקות ופציעות הנגרמות כתוצאה ממאמץ חוזר. מקש הרווח המפוצל מציע פונקציונליות חדשה של מקש Backspace כדי לעזור לך להשיג את המרב מכל הקשה. סביבת עבודה צפופה? סט ה- Sculpt Comfort Desktop ניתן להתאמה אישית בקלות כדי לחסוך מקום ולאפשר מראה חסכוני יותר על-ידי הסרת משענת היד.

סט מקלדת ועכבר אלחוטיים ארגונומים Microsoft Wireless Sculpt Ergonomic Desktop – דגם L5V-00014

המחיר יורד בעגלת הקניות ברכישה מהלינק או בהזנת הקופון
299₪ לרכישה
buywithusKSP
סט מקלדת ועכבר אלחוטיים Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop
מקלדת בעיצוב מתקדם מבית מיקרוסופט, המקלדת של Sculpt Ergonomic Desktop עוצבה בהתאם לעקרונות ארגונומיים מתקדמים, עם פריסת לוח מקשים מפוצלת שמאפשרת לפרקי כפות הידיים ולאמות לשמור על תנוחה רגועה ודינמיות מותאמת אישית עם משענת מרופדת לידיים כדי להעניק תמיכה במיוחד לפרקי כפות הידיים. צורת הכיפה של המקלדת פועלת להפחתה ולתיקון סיבוב של פרקי כפות הידיים תופעה שעלולה לגרום לכאב.
נוחות אמיתית לפרודוקטיביות מתמשכת
Sculpt Ergonomic Desktop תוכנן להשגת פרודוקטיביות, בדגש על מצוינות ארגונומית. באמצעות חוויית מיחשוב רגועה ונוחה, הסט מאפשר לכם לעבוד ללא המתח, הכאב וחוסר הנוחות הנלווים לשימוש ארוך בהקלדה מול המחשב.
זה הכל עניין של זוויות
פריסת הקשת הטבעית של המקלדת מתאימה לקימור של קצות אצבעותיכם להקלדה בצורה טבעית יותר. עיצוב עם הטיה לאחור ממקם את המקלדת בזווית הנכונה להשגת תנוחה ישרה וניטרלית של פרקי כפות הידיים. בנוסף, צורת העכבר מעוצבת להשגת נוחות מרבית בפרקי כפות הידיים. ואם לא די בכך, לחצן Windows מעניק לכם גישה במגע יחיד למסך התחל של Windows.
מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages