נגן DVD ומדיה לרכב הכולל שני מסכי 10.5 אינץ במחיר מעולה!

אמאזון - Amazon

סמנו קופון ירוק בדף המוצר והוסיפו מוצר קטן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.2.2022 12:19

נסיעות ארוכות? גם לזה יש פתרון.. נגן DVD ומדיה WONNIE הכולל 2 מסכי 10.5 אינץ (הנגן מובנה באחד המסכים) ומגיע עם סוללה מובנית, מטעני רכב וקיר והיכולת להקרין החוצה גם למקרן או טלוויזיה גדולה.

נסיעה ארוכה? פשוט הכניסו דיסק און קי עם כמה סדרות וסרטים ואתם מסודרים!

המחיר 144.7$ בלבד כולל מיסים ומשלוח! כלומר כ467 ש”ח כולל הכל!
** רק סמנו קופון ירוק בדף המוצר והוסיפו למשלוח מוצר זול כמו זה(לחצו פה) כדי לתקן את חיוב המס

  • WONNIE 2022 דור חדש 10.5 אינץ’ נגן DVD לרכב בעל מסך כפול לנגן באותו סרט בו זמנית עם HD 1024 * 800. שדרגנו את השבב בגרסה המקורית, אנו משתמשים בטכנולוגיית העברת אותות דיגיטלית HD מלאה מקצועית כדי להעביר אותות אודיו ווידאו לא דחוסים כדי להשיג רזולוציה טובה יותר מבלי להפחית את איכות התמונה, ולהביא לכם חווית צפייה ברזולוציה גבוהה יותר.
  • 【3 מערכות מטען – סוללה נטענת/מטען רכב/מתאם AC 3 ב-1】לנגן DVD לרכב יש סוללה נטענת בעלת קיבולת גבוהה המבטיחה 5 שעות צפייה ללא טעינה, ושני צגים יחד למשך כ-2-3 שעות. מגיע גם עם מתאם AC 3 ב-1 (תקן UL/EU/UK, זמין עבור שקע קיר 100-240V 50-60HZ) ומטען רכב כדי להבטיח הנאה מסרטים במשך זמן רב במהלך כל הנסיעה מבלי לדאוג לגבי הפסקת חשמל.
  • סנכרון טלוויזיה/ מקרן & תאימות רחבה】עם פונקציית AV In/Out, הנגן הראשי יכול לסנכרן את המסך לטלוויזיה או למקרן לצפייה גדולה יותר. שני צגים תומכים בהפעלה באותו סרט באמצעות חיבור כבל AV & DC. נגן DVD לרכב WONNIE הוא בעל תאימות רחבה ויכול לנגן מדיסקים CD, DVD, CD-R/RW, DVD -R/+R, DVD+RW/-RW, VCD ל- SVCD (אך לא DVD Blu-ray). תומך בכרטיס USB/SD MP3, WMA, VOB, AVI, MPEG1, XVID, JPEG (מקסימום עד 32GB FAT32 ו- 720*576 פיקסלים).
  • כל נגן מצויד בשני רמקולים סטריאו משודרגים כדי לספק לך צליל סטריאו ברור. ואת הצליל של כל שחקן ניתן להגביר/להנמיך על ידי לחיצה ימינה/שמאל על מקלדת המגע בנגן במשך כ-3 שניות. WONNIE נגן DVD לרכב בעל מסך כפול גם פונקציית זיכרון אחרונה מובנית ותמיד תתחיל מהמקום בו הפסקת.
נגן DVD ומדיה לרכב הכולל שני מסכי 10.5 אינץ במחיר מעולה!
נגן DVD ומדיה לרכב הכולל שני מסכי 10.5 אינץ במחיר מעולה!
144.7$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages