פס לדים RGB באורך 30 מטרים כולל שלט במחיר הזייה

אמאזון - Amazon
17.79$ לרכישה
RQ8YIK7G

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
24.2.2022 22:36

פס לדים RGB באורך 30 מטרים כולל שלט במחיר הזייה, רק 17.79$, כ58 ש”ח בלבד עם הקופון RQ8YIK7G

משלוח חינם בהוספת מוצר של 13$ בלבד ומעלה! אז אם חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה על ידי לחיצה פה או תחטפו דיל משוגע מדף הקופונים שלנו על ידי לחיצה פה

  • רצועת אורות ארוכה במיוחד: רצועת נורות לד rgb זו היא חבילה אחת של 3 גלילים בסך הכל 30.5 מטר ארוכה מספיק כדי להגיע לכל החדר שלכם ולהאיר את כל המקום, נורות LED צבעוניות ועמידות, ניתן לכוונן את הבהירות של רצועת האורות ולהציע מיליוני צבעים שונים ו-8 מצבי תאורה (קפיצה, דהייה, פלאש וכו’) על ידי שלט 44 מקשים.
  • מצב עשה זאת בעצמך: התאם אישית את אפקטי התאורה שלך ואת הצבעים שהם מציגים. לרצועת נורות הלד יש 28 מצבים דינמיים, עם המיקרופון המובנה, צבע נורות הלד ישתנה עם פעימות המוזיקה או הצליל; יותר מ-16 מיליון צבעים וסצנות שונות אופציונליות לספק את הצרכים השונים שלכם בכל מקום.
  • בטוח לשימוש: המשיכו להישאר במצב האחרון כאשר הוא מופעל; לשלט רחוק LED יש טעינת יתר, הגנה מפני קצר חשמלי; אשר פולט חום נמוך במיוחד; אספקת החשמל היא אבטחה למבוגרים וילדים.
  • קל להתקנה דבק חזק בצד האחורי; הדביקו על משטח יבש ושטוח להתקנה מהירה וקלה במגוון רחב של מיקומים; ניתן לכופף או לעצב בחופשיות; יש לחבר את החצים באותו הקו, סרט הדבקה עצמי יכול להתאים לכל משטח יבש ושטוח, גמיש להתקנה בכל מקום שתרצו; ניתן לחתוך בין כל 3 יחידות לד כדי להתאים אישית את האורך;
  • מספר סצנות זמינות: אורות LED לחדר השינה, מטבח, שולחן מחשב, סלון, קיר, טלוויזיה, ארון, מכוניות, חתונה, יום הולדת, בר ומסיבות; זו גם תהיה מתנה מקסימה לחברים ובני משפחה שלכם; היא אינה עמידה במים ומעוצבת לשימוש בתוך הבית.
מוזמנים לשתף!
פס לדים RGB באורך 30 מטרים כולל שלט במחיר הזייה
פס לדים RGB באורך 30 מטרים כולל שלט במחיר הזייה
17.79$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages