הדיל נגמרסט 2 פנסים טקטים GearLight LED S1000 כוללים נרתיקים במחיר פסיכי!

אמאזון - Amazon

סמנו קופון ירוק בדף המוצר

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.2.2022 20:10

מחיר פסיכי! 13.1$, כ43 ש”ח למארז הכולל 2 פנסים ונרתיקים תואמים בסימון הקופון הירוק! פנסים המגיעים עד 1040 lumens ומקבלים אלפי ביקורות מושלמות באמזון!
כולל משלוח חינם ברכישה ב-49$ ומעלה! יש להוסיף מוצרים ב-27 דולר בלבד כדי לקבל משלוח חינם!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה על ידי לחיצה פה או תחטפו דיל משוגע מדף הקופונים שלנו על ידי לחיצה פה

  • אולטרה בהיר ומחזיק מעמד לאורך זמן – מאיר חדר שלם בקלות ניתן להתמקד באובייקטים במרחק של עד כ-1000 מטר! בהיר פי 10 מנורות ליבון ישנות. מופעל בנוחות במשך שעות עם 3 סוללות AAA או סוללה נטענת אחת. (הסוללות לא כלולות)
  • קומפקטי, מיקוד ניתן להתאמה & 5 מצבים – 5 הגדרות שימושיות (גבוה|בינוני|נמוך|מהבהב|SOS) וקרן זום רחבה ההופכת לצרה הופכים אותו לאידאלי לשימוש בבית, לטיול עם הכלב, או קמפינג. הוא קומפקטי מספיק כדי להתאים לכיס, תיק גב או ארנק שלכם המאפשר אחסון קל וגישה מהירה.
  • עמיד במים & כמעט בלתי ניתן להשחטה – נבנה עבור שימוש גס, פנס זה יכול לשרוד נפילה של 3 מטרים או נפילה זמנית לתוך המים. אתם יכולים אפילו להקפיא או לדרוס אותו עם משאית והוא עדיין יעבוד! מתאים לשימוש במצבי גשם, שלג או חירום.
  • כפי שניתן לראות בטלוויזיה + בונוס – אותו פנס טקטי “צבאי” כפי שניתן לראות בטלוויזיה, רשתות קניות ופרסומות אבל בשבריר מהמחיר! כולל פאוץ/נרתיק בונוס כדי לאחסן את הפנס שלכם בבטחה.
  • תמורה יוצאת דופן, שני פנסים ושני כיסויי בונוס – תשמרו אחד במכונית שלכם, אחד בבית שלכם, או תנו מתנה לחבר או בן משפחה. –
מוזמנים לשתף!
סט 2 פנסים טקטים GearLight LED S1000 כוללים נרתיקים במחיר פסיכי!
סט 2 פנסים טקטים GearLight LED S1000 כוללים נרתיקים במחיר פסיכי!
13.1$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages