כובע גרב עם פנס לד ורמקול בלוטות מובנה להאזנה אלחוטית – במחיר הזייה!

אמאזון - Amazon
6.8$ לרכישה
60HWEXQV

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.10.2022 9:18

איזו מתנה מעניינת ואיזה מחיר משוגע! כובע הכולל פנס לד ומערכת בלוטות אלחוטית נטענת עם רמקול ומיקרופון מובנים לטובת שמיעת מוזיקה, אודיו ואפילו לנהל שיחות טלפון במהלך פעילות ספורטיבית, עבודה, טיולים ועוד! המומלץ של אמזון!

המחיר, 6.8$ שהם כ24 ש”ח בלבד! בהזנת הקופון 60HWEXQV

משלוח חינם ברכישה ב49$ ומעלה ממוצרים זכאים(מלבד הכובה תדרשו לרכוש בסכום של כ33$ נוספים)! חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף קופוני אמזון החדש שלנו – לחצו כאן

  • 【כובע גרב LED בלוטות’ משודרג】טכנולוגיית בלוטות’ 5.0 אלחוטית משודרגת של Keains מציעה חיבור יציב וחזק, תומך במוזיקה ושיחות, קל ומהיר לשילוב עם המכשירים שלך. מרחק שידור מרבי עד 10 מטר רמקולים ומיקרופון סטריאו מובנים, שפר את חוויית ההאזנה למוזיקה שלך.
  • 【כובע מוזיקה לזמן עבודה ארוך】בנוי עם יציאת טעינה USB קלה לגישה, פשוט הטעינו אותו באמצעות כבל ה-USB הכלול. לוקח 1-2 שעות לטעינה מלאה. הסוללה מציעה שעות עבודה רצופות עד 8 שעות
  • 【פנס קדמי LED מאיר בדרך שלכם】מנורת LED ללא ידיים נטענת ונשלפת. ניתן להסיר אותו לטעינה באמצעות מחשב נייד, סוללת גיבוי נטענת, שקע, מטען לרכב, וכו’. עם שלוש (3) הגדרות בהירות מתכווננות, תהיה לך את כמות האור המושלמת לכל משימה.
  • 【רעיון נהדר למתנות】עוזר נהדר על ידי מתן יד עזרה 3 כשאתה עובד בחושך. זה שימושי כשאף אחד לא שם כדי להחזיק את האור בשבילך. כובע ביני בגודל אחד מתאים לכולם עם אור עשוי מתערובת אקרילית רכה במיוחד המספקת בידוד מעולה נגד אוויר חורפי קר. גם מידה אחת מתאימה לרוב! מושלם לקמפינג, טיול רגלי, סקי, ציד, ריצה, רכיבה על אופניים, הליכה לכלב, תיקון רכב, וכו’.
מוזמנים לשתף!
כובע גרב עם פנס לד ורמקול בלוטות מובנה להאזנה אלחוטית  – במחיר הזייה!
כובע גרב עם פנס לד ורמקול בלוטות מובנה להאזנה אלחוטית – במחיר הזייה!
6.8$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages