תחנת טעינה מטורפת 84W כולל מארז כבלים במחיר הזיה!!

אמאזון - Amazon
17.49$ לרכישה
50L8KFCK

אספו קופון ירוק בדף המוצר והזינו קופון בקופה

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
24.3.2022 10:39

לא חשוב אם יש לכם אייפון או אנדרואיד, את הדיל הבא קודם כל חוטפים!

אמרתי לכם כבר שאני לא יודע מי מסבסד את זה, אבל מה שבטוח, כולנו נהנים מדילים פשוט הזויים לגמרי חברים!!

קחו תחנת טעינה מטורפת 84W כולל מארז 7 כבלים לכל המשפחה במחיר פשוט לא הגיוני!!!

הוסיפו מוצרים ב-4$ בלבד לקבלת משלוח חינם!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה!

תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף קופוני אמזון החדש שלנו – לחצו כאן

לפי המפרט המתח תואם ורק תזדקקו למתאם קטן לתקע.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【תחנת טעינה מהירה ביותר עם שתי יציאות USB-C 20W PD 】סדרת טעינה מהירה ללא תחרות iPhone 13 & 12 ודגמי אייפון קודמים עד פי 3 מהר יותר מאשר עם מטען 5W מקורי. אספקת חשמל USB-C היא טכנולוגיית טעינה מהירה, נתמכת על ידי מכשירי iOS/Apple מסוימים ואנדרואיד/גוגל/סמסונג, המספקת רמות גבוהות יותר של כוח מאשר טעינה סטנדרטית. כאשר אתם מחפשים הגברת סוללה דחופה, טעינה מהירה של 10 דקות עם USB-C PD עשויה להיות כל מה שאתם צריכים.
  • ⚡【טעינה מהירה Qualcomm QC 3.0】QC 3.0 מטעין במהירות את המכשירים התואמים QC 3.0 שלך מ-0% עד 80% תוך 35 דקות, 50% מהר יותר מאשר מטענים מסורתיים. תואם לאחור עם מטען מהיר 2.0/מטען מהיר 3.0 ציוד זיהוי אינטליגנטי, מכשירי Huawei FCP SCP, Samsung AFC, MTK PE + 2.0, מפרט Tencent SFCP. (שימוש בכבלים מקוריים מאושרים לביצועים אופטימליים)
  • ⚡【כולל 7 כבלי USB מעורבים, 23 ס”מ / 9 אינץ’ קצרים】מגיע עם 2 כבלי usb-c ל-lphone, 1 כבל usb-c ל-usb-c, כבל usb-a ל-lphone, 1 כבל usb-a ל-micro , 2 כבל usb-a ל-usb-c. לא עוד כבלים עמוסים ואין צורך לחבר כמה מטעני קיר לשקע החשמל שלכם עבור כל טלפון וטאבלט שיש לכם או משפחה. תחנת טעינה מהירה של LENUMB עבור מכשירים מרובים, שומרת על הכל במקום אחד, יפה ונקי. תחנת הטעינה שלנו יכולה לענות על הצרכים המשתנים של מכשירים אלקטרוניים שונים
  • עיצוב חדשני נשלף וכפתור הפעלה / כיבוי – ניתן להפריד את הבסיס ואת הבסיס ללא מאמץ. פשוט בחרו איזה מתפצל נשאר אז יש לכם מספיק מקום להתעסק עם המכשירים שלכם, שוכב שטוח או הצידה כדי להטעין. תחנת מטען USB יכולה לחסוך הרבה מקום וקלה לנשיאה בדרכים. אם לא תשתמשו בתחנת הטעינה הזו, באפשרותכם לכבות אותה באמצעות כפתור ההפעלה. מתאים לשימוש ביתי על דלפק המטבח, שולחן העבודה, שידת לילה או כיתה, ספרייה, משרד, מלון.
  • ⚡【בטיחות מוסמכת ותאימות אוניברסלית】מטען usb מרובה LENUMB בעל מעגל חשמלי והגנה חדשניים שוב מפני טעינה, התחממות יתר, מתח יתר וקצר חשמלי. הגנה מפני נחשולי מתח שומרת על המכשירים שלכם בטוחים. שירות לקוחות – תחנת טעינה זו עבור מכשירים מרובים מיוצרת תחת תקני איכות מחמירים כדי להציע ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר. בכל בעיה, צרו עמנו קשר לפתור את כל הדאגות שלכם.
מוזמנים לשתף!
תחנת טעינה מטורפת 84W כולל מארז כבלים במחיר הזיה!!
תחנת טעינה מטורפת 84W כולל מארז כבלים במחיר הזיה!!
17.49$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages