כפול בכוח! השואב השוטף הרובוטי המהפכני Anker Eufy RoboVac X8 Hybrid

1,799₪ לרכישה
eufy-buywithus
24 חודשי אחריות על השואב | 6 חודשי אחריות על הסוללה | משלוח מהיר חינם! יבואן רשמי פיוצ׳ר סל

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
8.6.2022 13:05

אחרי שבדקתי טוב טוב את השואב השוטף הזה, וכאחד שהוא מאוד מאוד ביקורטי כלפי שואבים רובוטים אני כבר יכול לומר לכם שכדאי שתתרגלו לשחקן החדש בשוק השואבים – אנקר ANKER!

סיפרו לי על 2 טורבינות, כל אחת מהם בשאיבה עוצמתית ואני פקפקתי, סיפרו לי על איכות בנייה ואבזור פרימיום ושוב חיכיתי לראות בעיניים שלי.. והאמת, כל מה שראיתי עלה על התיאורים! כבר עכשיו אפשר להגיד שמדובר על שואב מטורף וכנראה הטוב ביותר ברמות המחיר האלה! וכן, רק אתם מקבלים את המחיר הזה.. אין כזה בשום מקום!

מחיר של 1,799 ש”ח ישירות מאנקר ישראל עם הקופון eufy-buywithus כולל 24 חודשי אחריות ישירות מהיבואן הרשמי ומשלוח מהיר חינם!!

הסקירה המלאה שלי לשואב:

שואב אבק רובוטי חדשני בעל טכנולוגייה מתקדמת של לייזר

  • בעל עוצמת שאיבה של 2000Pa X 2, ויכולות 2 ב-1 של אקום ומגב.
  • טכנולוגיית טורבינות כפולות: כל טורבינה מציעה עוצמת שאיבה של 2000 Pa, ומגדילה את זרימת האוויר הכוללת ב-80% כך שהבית שלך נשאר נקי
  • שואב אבק ומגב 2 פעולות במוצר אחד: מנגב בזמן ששואב אבק יעיל לניקוי הרצפה. מיכל המים גדול במיוחד 250 מ”ל מכיל מספיק מים לכ-140 דקות של ניגוב ועד 180 דקות של שאיבת אבק.
  • ניווט בלייזר iPath ™: על ידי שינון מושכל של סביבת הבית שלך, RoboVac יכול לבנות במהירות מפה וירטואלית שתעקוב אחר המסלול לניקוי יעי יותר, מבלי שתצטרך למפות אותה ידנית.
  • טכנולוגיית AI.Map ™ 2.0: מונחה על ידי מפות מרובות קומות שנוצרות אוטומטית, RoboVac יידע היכן לנקות, בין אם זה בקומה הראשונה, במרתף או בעליית הגג. התאמה אישית של אזורי ניקוי, אזורים אסורים ליציאה ועוד דרך האפליקציה.
  • השליטה בידיים שלך: שליטה ב-RoboVac באמצעות האפליקציה. בחר חדרים לניקוי, אזורים ללא נסיעה, הצג מפות ועוד מידע חכם שיעזור לך לשמור על בית נקי בלי מאמץ פיזי.
מוזמנים לשתף!
כפול בכוח! השואב השוטף הרובוטי המהפכני Anker Eufy RoboVac X8 Hybrid
כפול בכוח! השואב השוטף הרובוטי המהפכני Anker Eufy RoboVac X8 Hybrid
1,799₪
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages