מנורת שולחן לד, הכוללת בסיס עם טעינה אלחוטית מבית MOMAX במחיר מדהים!

אמאזון - Amazon

סמנו קופון ירוק והזינו את הקופון

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.4.2022 11:15

מנורת שולחן לד, מתקפלת לאחסון והצבה נוחים.. הכוללת בסיס עם טעינה אלחוטית, יציאת טעינה USB לשלל מכשירים מבית MOMAX במחיר מדהים!

רק 25.79$, כ84 שקלים בסימון קופון ירוק והזנת הקופון ASWRBAI4
משלוח חינם בתוספת מוצרים ב6$ או יותר בלבד!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה על ידי לחיצה פה או תחטפו דיל משוגע מדף הקופונים שלנו על ידי לחיצה פה

תומך במתח בישראל:

תיאור המוכר:

  • 【מטען אלחוטי ויציאת טעינת USB】: מנורת שולחן חכמה עם מטען אלחוטי Qi מהיר 10W ושקע טעינה USB נוח. טעינה מהירה עבור שני מכשירים במהלך קריאה, עבודה או לימודים. מופעל על ידי מתאם 12V/2A (כלול), טעינה בטוחה ומהירה יותר.
  • 【אור LED ידידותי לעין】: מנורת השולחן המודרנית עשויה מ-60 חרוזי מנורה ספקטרום מלא, אשר תוכננו במיוחד לטיפול בעיניים. אינדקס עיבוד צבעים גבוה, RG0 ללא סיכון אור כחול, ללא הבהוב, עמעום ללא צעד & התאמת טמפרטורת צבע על ידי לוח מגע.
  • 【טיימר שלט רחוק וכיבוי אוטומטי】: מנורות שולחן עבודה למשרד ביתי תומכות בשליטה קולית בשילוב עם Amazon Alexa, Google Assistant, ו- IFTTT. חבר Wifi והורד את האפליקציה החכמה של MOMAX כדי לשלוט במכשירים ביתיים מכל מקום. מצויד בעיצוב טיימר כיבוי אוטומטי של 45 דקות, מנורת השולחן תכבה את האור באופן אוטומטי לאחר שתבחר. מושלם לבחירתך כשאתה נרדם בלילה.
  • 【התאמת זרוע מתקפלת ו-180°】: מנורת שולחן LED זו היא עם ראש מסתובב שיכול לספק תאורה גמישה יותר. ראש המנורה המתקפל יכול לחסוך את רוב המקום כאשר אתה לא משתמש בו. פלדת אל-חלד איכותית מדויקת ועיצוב מודרני הופכים את זה ליותר תואם אותך.
  • 【תוחלת חיים ארוכה והבטחת איכות】: מעוצב עם 60 זקני אור חוסכים באנרגיה, מנורת שולחן LED זו עם מטען אלחוטי, יכולה להחזיק מעמד יותר מ-25000 שעות. אנו מציעים 12 חודשים הבטחת איכות, אם יש לך שאלות כלשהן, אנא פנה אלינו בפעם הראשונה, שירותים מקצועיים ופתרונות משביעי רצון יסופקו לך.
מוזמנים לשתף!
מנורת שולחן לד, הכוללת בסיס עם טעינה אלחוטית מבית MOMAX במחיר מדהים!
מנורת שולחן לד, הכוללת בסיס עם טעינה אלחוטית מבית MOMAX במחיר מדהים!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages