סט 8 קערות קינוח במחיר טירוף!

אמאזון - Amazon
11.99$ לרכישה
50XCYMBW

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
13.4.2022 9:50

מה זה זה?? קערות קרמיקה לקינוחים, מרקים, קורנפלקס וכו׳ בכ-4.5 ש״ח ליחידה?? ועוד איך!

קחו סט 8 קערות קינוח קטנות פורצלן 4.5 אינטש במחיר משוגע של 11.9$ לכל ה-8!!

הוסיפו מוצרים ב-25$ לקבלת משלוח חינם!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה על ידי לחיצה פה או תחטפו דיל משוגע מדף הקופונים שלנו על ידי לחיצה פה

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • קערות הגשה רב-תכליתיות】4.5 ס”מ קערת דגנים קטנה עם קיבולת של 283.5 מ”ל מושלמת עבור מנות צד, מרק, אגוזים, סלט, פירות, אורז ואטריות ללא שפיכה. מתאים לארוחת בוקר, ארוחות ערב משפחתיות, אחסון מזון, שירות מסעדה, רטבי מסיבה ומתנות לחג.
  • 【גודל טוב לבקרת מנות וקל להחזיק 】הקערות הקטנות 283.5 גרם הן בגודל מושלם עבור כל מבוגר ששולט בדיאטה, בגודל 11.4 ס”מ גם קל להחזיק על ידי ילד.
  • קערות פורצלן עמידות ואיכותיות】קערת הקינוח השיש האפורה של MALACASA עשויה מפורצלן באיכות גבוהה מזון, מתאים באופן מושלם עם אוכל קר וחם ללא דאגה לגבי שבבים, סדקים ושריטות. כמו כן, קערות דגנים אלה בטוחות למקפיא, תנור, מיקרוגל ומדיח כלים.
  • 【 ניתן לערום וקל לניקוי】סט קערות פורצלן אלה ניתן לערום ולא יתפוס הרבה מקום בארון שלך. משטח זיגוג חלק יכול להגן על הקערה מפני כתמים, וקל לנקות אותו ביד או במדיח כלים.
  • 【בחירת המתנה הטובה ביותר】סט קערות השיש האפורות של MALACASA הן מתנה יפה ופרקטית לחברים או לבני משפחה בחג המולד, שנה חדשה, חג ההודיה, יום האם, חנוכת בית, יום הולדת, מסיבת חתונה או כל יום מיוחד אחר. בחנות MALACASA שלנו, הרכישה מגובה על ידי השנה הבלעדית שלנו נגד פגמים בייצור. תהנה מהקניה!
מוזמנים לשתף!
סט 8 קערות קינוח במחיר טירוף!
סט 8 קערות קינוח במחיר טירוף!
11.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages