מזרן הקמפינג המתנפח האהוב באמזון POWERLIX במחיר הזייה!

אמאזון - Amazon

לצבע הכתום בלבד כרגע

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
5.5.2022 19:31

אחחחח כמה שהייתי צריך את המוצר הזה בקמפינג האחרון!! האבנים הרגו לי את הנשמה!
בואו לפחות לא תסבלו אתם בפעם הבאה! קחו מזרן זוגי מתנפח לקמפינג במחיר פגז!

מצד אחד הוא קומפקטי וכמעט שלא תופס מקום ומאידך הוא מתנפח לעובי של 5 ס”מ ומשלב מבנה בעיצוב משושה וטכנ’ מיפוי גוף לתמיכה ארגונומית מושלמת! הכל כדי להגן עליכם מפני משטחים לא נעימים.
מחיר של 22.7$ בלבד לצבע הכתום בלבד כרגע, משלוח חינם ברכישה מעל 49$! קונים 3 יחידות ומקבלים משלוח חינם!


📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

תיאור המוכר

  • הצעירו את הגוף שלכם: עיצוב המשושה המהפכני שלנו מיוצר במיוחד עם טכנולוגיית מיפוי גוף. תאי האוויר המשושים תומכים באופן ארגונומי בכל נקודות הלחץ שלכם, ומעניקים לכם תמיכה מעולה ונוחות למשך כל הלילה, לא משנה באיזו תנוחה אתם ישנים! המזרן הוא גם פריט מותרות לקמפינג, נוח אך קל משקל. הוא מתגלגל למידה קטנה, מה שהופך אותו לקל לנשיאה. הרפידות מגיעות בעיצוב בשני צבעים, עם 3 אפשרויות שילוב. פשוט גלגלו את המזרן כדי ליהנות מהצבע השני.
  • חיו את החיים שלכם במלואם: הגיע הזמן לתכנן טיול! המזרן המתנפח הקל ביותר לניפוח במחנה. יש לו פעולה כפולה, שסתום אוויר שאינו דולף, לניפוח ולריקון האוויר מהמזרן. כיוון שהוא קטן וקל כאשר הוא ארוז, משקלו לא יגרום לכאבי גב, והוא יתאים בקלות לתיק הגב שלכם. הבידוד שלו הופך אותו למושלם לשינה הטובה ביותר במהלך כל הרפתקה, בין אם בטיול רגלי, קמפינג, תרמילאות ועוד, בכל מזג אוויר!
  • עמידות ייחודית לאורך זמן: זהו המזרן האולטימטיבי! מזרן השינה עשוי מחומרים עמידים לשימוש חוץ, דוגמת ניילון 75D. כולל בידוד תרמי, לשמירה על חום הגוף שלכם מפני אדמת החורף הקרה. הוא 100% עמיד למים, מה שהופך אותו למושלם עבור כל פעילות חוץ. אתה יכולים לומר שלום לכאבי גב ולאי נוחות שנגרמים בדרך כלל כתוצאה מבליטות ואבנים מתחת לרצפת האוהל שלכם!
  • כל מה שאתם צריכים לשימוש חוץ: פריט בלעדי זה מגיע עם כרית שינה, תיק נשיאה, 2 ערכות תיקון ותיק ניפוח. כולל גם ערכת תיקון שמאוחסנת בכיס קטן בחלק העליון של תיק האחסון. תיק הניפוח עוצב תוך מחשבה עליכם, לענות על כל צרכיכם. בנוסף לניפוח המזרן, ניתן להשתמש בתיק הניפוח במספר דרכים שונות: ככרית, תיק נשיאה/כביסה עמיד למים, או לנשיאת המזרן המתנפח!

מוזמנים לשתף!
מזרן הקמפינג המתנפח האהוב באמזון POWERLIX במחיר הזייה!
מזרן הקמפינג המתנפח האהוב באמזון POWERLIX במחיר הזייה!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages