שישיית תאורות לד RGB עם 2 שלטים רחוקים בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
12.14$ לרכישה
QEXMHD4K

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
9.5.2022 19:58

שישיית תאורות לד, הכוללות חיישן קרבה, סוללה מובנית, בחירה בין צבעים ועוצמות שונות ועבודה במצב חיישן, לילה ועוד..
מחיר של 12.14$ בלבד בהזנת הקופון QEXMHD4K וסימון קופון ירוק!

 

תיאור המוכר

  • 【תאורת דיסקוס עם שלט רחוק】: חבילה של 6 נורות לד עם 2 שלטים רחוקים. באפשרותכם לכבות את האורות, או להשתמש בשלט רחוק כדי לשלוט במתגים/בהירות/צבע/מצבי תאורה. קל לשליטה. תאורת דיסקוס נטענת USB, סוללת 1000mAh מובנית, טעינה במשך 2.5 שעות, תאורה למשך 12 שעות. 6 חבילות עמידות ובמחיר סביר.
  • 【16 צבעים ושלושה מצבי תאורה】: לנורות הדיסקית הנטענות USB יש 16 סוגים של אורות לשינוי. אור יום ניטרלי 50 לומן לבן חם אידיאלי עבור אמהות כמנורת הנקה לתינוק או תינוק, אור לילה חדר שינה לילדים, לא עוד אורות עיקריים בהירים שיעיר את התינוק הישן או משבש את השינה של האחר. ואור חם זה מתאים גם למסיבות כי יש לו גם 3 מצבי תאורה: קפיצה, פלאש ושיפוע.
  • 【אור מתכוונן ועם פונקציית תזמון】: נורות LED בהירות מספיק, רכות ובאיכות גבוהה, אין צורך להחליף נוריות LED. לחצו על כפתור +/- עבור 10 רמות בהירות באמצעות שלט רחוק. תוכלו למצוא את עוצמת האור המתאימה לכם. ועם פונקציית התזמון, ניתן להגדיר אותה באופן אוטומטי לאחר 30, 60, 120 דקות כדי לחסוך בחשמל עבור תאורה עמידה, אין צורך לדאוג ששכח לכבות את העיתונות על האור.
  • 【קל להתקנה】: עיצוב נדבק אלחוטי פירושו יותר ידידותי למשתמש. קטן, קומפקטי וקל משקל, מגיע עם סרט דביק דו צדדי, אין צורך בברגים או כלים, פשוט קלפו את סרטי הדבק והדביקו לכל מקום שתרצו.
  • 【בשימוש נרחב ו-100% שביעות רצון】: יכול לשמש כמנורת לילה לבנה חמה, תאורת חדר תינוקות, תאורת LED מתחת לארון, אורות מתחת לארון מטבח, אורות סלון, אורות אווירה בר, אורות מסיבה. אידיאלי עבור פינות חשוכות הזקוקים למעט אורות נוספים, ארון, שידת איפור, מראת איפור, כוננית ספרים. 
מוזמנים לשתף!
שישיית תאורות לד RGB עם 2 שלטים רחוקים בחצי מחיר!
שישיית תאורות לד RGB עם 2 שלטים רחוקים בחצי מחיר!
12.14$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages