רב המכר בתחום! ANTREE – ערכת 3 ב-1 להכנת פסטה למיקסר עומד KitchenAid

אמאזון - Amazon
70.2$ לרכישה
AHT9RK3O
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.5.2022 13:25

ערכת הכנת הפסטה 3 ב1 – לא בחלקים אלא יחידה אחת המאפשרת לכם לרדד ומיד לחתוך וכו.. עם אלפי ביקורות מושלמות במחיר של 70.9$ בלבד בסימון קופון ירוק והזנת הקופון AHT9RK3O

שימו לב, המשלוח חינם והמחיר כולל מיסים(כי מחיר המוצר במקור מעל 75$) ובכל מקרה סופי עבורכם.

 

ANTREE – ערכת 3 ב-1 להכנת פסטה למיקסר עומד KitchenAid כולל רולר דפי פסטה, חותכן ספגטי, חותכן להכנת פטוצ’יני, אביזרים ומברשת ניקוי

תיאור המוכר

  • [עיצוב משודרג] ערכת חיבור 3 ב-1 זו מתאימה לכל מיקסר עומד KitchenAid באופן מושלם למעט K45SS. הרבה יותר טוב משלושה החלקים – רולר דפי פסטה. פשוט חברו אותו לחיבור המתאים של כל מיקסר עומד KitchenAid. גלגלו את הבצק וחתכו את הפסטה לפטוצ’יני, ספגטי ולזניה בו זמנית, אין צורך להחליף מכשיר לפסטה.
  • [חומרים באיכות גבוהה]: 3 סטים של להבים מעודנים מפלדת אל-חלד בדרגת SUS304, כולל פסטה רולר, חותכן ספגטי, חותכן פטוצ‘יני, שכן העיצוב הטוב חייב להיות בהעברת כוח אחידה, לחוויית הכנת פסטה באיכות גבוהה. כיסוי המגן הוא POM מובנה. המבנה הכולל הוא יפה, חסון, קטן. שוקל רק 1.6 ק”ג נוח לאחסון. זהו גם אביזר חובה עבור KitchenAid.
  • [יעיל ונוח] מכין הפסטה הופך את הכנת הפסטה והאטריות מתוצרת בית לקלי קלות. רולר פסטה מגלגל 14 ס”מ דפי פסטה עם 8 אפשרויות עובי שונות. אין צורך לפרק ולהחליף מיקסר בצק אחר. היתרון של עיצוב זה הוא שאתם יכולים להשלים 3 צעדים בו זמנית, כגון הכנת פסטה בעובי אחיד (כגון דפים לוונטון / כופתאות / טאקו) / אטריות ספגטי קלאסיות/אטריות פטוצ’יני רחבות, וכו’.
  • [קל לשימוש וניקוי] קל לחיבור, קל לשימוש, קל לשליטה עם הוראות ברורות. (גרסה עברית אינה מובטחת). מכין לכם את דפי הפסטה והאטריות הרבה יותר מהר. אתם יכולים לנקות אותו מהר מאוד עם מברשת הניקוי שמגיעה איתו. בהשוואה למוצרים דומים אחרים, שבהם אי אפשר לפתוח את כיסוי המגן כדי להסיר את הבצק מהרווחים, אבל אצלנו אפשר. מכונת פסטה 3 ב-1 מיקרו-חדשנית, אתם תאהבו את מכונת הפסטה הזו ברגע שתשתמשו בה.
מוזמנים לשתף!
רב המכר בתחום! ANTREE – ערכת 3 ב-1 להכנת פסטה למיקסר עומד KitchenAid
רב המכר בתחום! ANTREE – ערכת 3 ב-1 להכנת פסטה למיקסר עומד KitchenAid
70.2$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages