מחצלת חוף עמידה בחול במחיר מצחיק

אמאזון - Amazon
9.35$ לרכישה
G8GN2IRF

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.5.2022 14:12

מחצלת חוף ופיקניק עמידה בחול בגודל 203.2 ס”מ * 208.3 ס”מ מתאימה ל-4-7 מבוגרים ועמידה במים לטיולים, קמפינג, טיולים רגליים במחיר של 9.35$ בלבד בהזנת הקופון G8GN2IRF

תיאור המוכר:

  • 【גודל גדול אבל קומפקטי】שמיכת חוץ ניידת היא 208.3 ס”מ * 208.3 ס”מ כדי להתאים 4-7 אנשים. והוא מתקפל לגודל קומפקטי (8.4 * 3.9 * 7.9 ס”מ), לאחר הקיפול ושוקל רק 0.5 ק”ג שנכנס לתוך נרתיק כדי ליצור נשיאה נהדרת, קלת משקל לאורך. אז זה מאוד פשוט ונוח לכולם לשאת אותו לכל מקום!
  • 【עמיד בפני חול ועמיד במים】השטיח עשוי מבד ניילון חזק אשר עמיד ונושם. חומר זה יכול למנוע מים ביעילות, כך שניתן לנגב את כל המים בקלות. השמיכה עמידה בחול, מה שאומר שאתה יכול בקלות להיפטר מחול או פסולת אחרת על ידי ניעור זה. שטיח החוף ניתן לכביסה במכונה. בהתבסס על שלוש התכונות האלה, אתה יכול בקלות לנקות את זה.
  • 【רב שימושי】זוהי שמיכת חוף רב שימושית. מלבד החוף, אתה יכול להשתמש בו כשמיכת נסיעה או שמיכת פיקניק כשאתה זקוק לה. יתר על כן, אתה יכול להשתמש בו כשטיח משחק לילדים שלך בבית שלך, הם יכולים לשים את הצעצוע שלהם על השמיכה הזאת ולשחק את הצעצועים.
  • 【קל לשימוש】שטיח החוף מצויד ב-4 יתדות עוגנים קבועות, ויש 4 כיסי חול משולשים בפינות של שטיח החוף שבו אתה יכול לשים כמה אבנים או חול לתוך הכיסים האלה, כך שאתה לא צריך לדאוג ששטיח החוף יפריע רוח וחול, ויוכל ליהנות מיום מהנה יותר בחוף הים.
  • 【החבילה כוללת: 1 * שטיח חוף חסין חול; 4 * יתדות עוגני ABS עמידות; 1 * קרבינה; 1 * תיק נשיאה EVA
מוזמנים לשתף!
מחצלת חוף עמידה בחול במחיר מצחיק
מחצלת חוף עמידה בחול במחיר מצחיק
9.35$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages