מחיר טעות!! טלקסופ 12×42 במחיר לא הגיוני!

אמאזון - Amazon
10.5$ לרכישה
60RXSEMZ
משלוח חינם בהוספת מוצרים ב-14$ בלבד. גללו למטה למוצרי השלמה שווים 👇🏻

אספו קופון ירוק בדף המוצר והזינו קוד קופון

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.5.2022 10:55

מחיר שלא ראינו וכנראה שלא נראה שוב! טלסקופ שווה 12×42 כולל חצובה לסמארטפון במחיר לא הגיוני של 10.5$ ומשלוח חינם בהוספת מוצרים ב-14$ בלבד!!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה!

וכמובן חלק מהדילים עדיין תקפים בדף הקופונים שלנו! – לדף הקופונים לחצו כאן

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • ☂【טלסקופ חד-עיני 12X42 】 הטלסקופ המשקף שלנו מצויד במנסרות BAK4, עם יכולת העברה גבוהה איסוף אור מעולה, המבטיח העברה ובהירות מצוינים לתמונות בהירות ומפורטות מאוד. ההגדלה של 12 x ועדשה אובייקטיבית גדולה 42 מ”מ מאפשרים לך לראות רחב יותר ויותר כדי לקבל את שדה הראייה הטוב ביותר בהרפתקאות בחוץ.
  • ================【טלסקופ חד-עיני לסמרטפון】הטלסקופ שלנו מגיע עם מתאם לסמארטפון וחצובה שמתאימים לרוב הטלפונים החכמים בגודל 5-7 אינץ’ בשוק. כאשר הטלפון שלך מותקן על חד-עיני, יציב שתוכל לקבל תמונות וסרטונים מפורטים יותר בטלפון שלך כדי לשתף עם אחרים.
  • ✅【חד-עיניים למבוגרים】 טלסקופ חד-עיני למבוגרים זה פשוט לשימוש — מתמקד בסיבוב העינית. סובב את הידית העליונה, נגד כיוון השעון עבור חפצים רחוקים ועם כיוון השעון עבור אובייקטים קרובים יותר. קל להתאים את המרחק בין שדה הראייה לעין, מיקוד גמיש ותפעול פשוט.
  • ================【טלסקופ חד-עיני נייד 】 טלסקופ חד-עיני זה כולל ציפוי גומי עמיד נגד החלקה שעמיד בפני נפילות והוא גם מרגיש נוח למגע. הוא קטן וקל לנשיאה, משקל: 2 ק”ג, גודל: 17 * 7.9 * 9 ס”מ, זהו פריט חובה לצפייה בציפורים, חיות בר, ציד, טיולים רגליים, טיפוס הרים, קמפינג, מעקב ונסיעות. מושלם לחובבי חוץ וחוקרי שממה
  • ❦【אחריות ללא דאגות】ACTBOT מספק אחריות של 12 חודשים. אם יש לכם שאלות לפני ביצוע ההזמנה ובמהלך השימוש, אנא צרו עמנו קשר, והשאלות שלכם ייענו תוך 24 שעות. משקפת חד-עינית זו היא המתנה האידיאלית שלך למבוגרים, ילדים וחובבי חוץ.
מוזמנים לשתף!
מחיר טעות!! טלקסופ 12×42 במחיר לא הגיוני!
מחיר טעות!! טלקסופ 12×42 במחיר לא הגיוני!
10.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages