צינור גינה גמיש 15 מטר מתרחב עם ראש התזה ומחברי פליז בהנחה מטורפת!

אמאזון - Amazon
14.5$ לרכישה
IEK8ADDW
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.10.2022 11:50

צינור גינה מתרחב 15 מטר בשילוב ראש התזה שווה במחיר כסאח!

רק 14.5$ בהזנת קוד הקופון IEK8ADDW ומשלוח חינם הרכישה מעל 49$ – אבל שימו לב, תוכלו לקחת 2 באותו הקופון ולשלם רק 29$ כולל משלוח חינם ל2 יחידות!

תיאור המוכר מדף המוצר:

    • [זרבובית צינור 10 דוגמאות] המרסס מתגאה באחיזה נוחה ומונעת החלקה ומסגרת מסתובבת לבחירת 10 דפוסי ריסוס: שטוח, שטיפה, מרכז, השרייה, חרוט, מקלחת, ערפל, אנכי, מלאך, 1/2 ורט. נהדר לבית, מכונית, רצפה, שטיפת חצר, השקיה בגינה, ניקוי חיות מחמד, הנאה או שימוש עסקי. מסגרת מסתובבת לבחירה קלה של סוג ספריי ומתאים לילדים ולקשישים. טווח ריסוס בין 50 ס”מ – 1200 ס”מ תחת לחץ מים סטנדרטי. כולל ידית גומי ארגונומית.
    • [עיצוב משודרג] עיצוב משופר עמיד בפני דליפות, עם כיסוי מגן מגומי נוסף על ליבת הלטקס להפחתת דליפת צינור ושחיקה. שימוש בחומר גמיש במיוחד, מעטפת ארוגה קשיחה בחוזק גבוה, הוא יכול להגן ביעילות על צינור הלטקס. עוזר לכם להיפטר מכל האובססיה בעת שימוש בבד פוליאסטר או בצינור פלסטיק.
    • [אורך צינור 15.2 מטר] טבעות O מגומי עמידות למניעת דליפה. אורך 15.2 מטר ארוך מספיק כדי להקל על התמרון סביב הגינה, גם כאשר מלא במים! ללא קיפול, סדקים או מסתבכים ומתרחבים עד פי 3 מהאורך המקורי (מ-4.6 מטר עד 50 מטר), כאשר המים נכנסים (ודאו שמספיק מכבש מים 4-12 בר). מדהים שהוא יכול לחזור לאורך המקורי בשניות בזמן שהמים זורמים החוצה!
    • [אין יותר דליפות] תגידו שלום לצינור הדולף הישן המתסכל שלכם. מחברי סגסוגת אלומיניום של Toolitin וצינור לטקס כפול מבטיחים שדליפות יהיו נחלת העבר. כולל שסתום הפעלה/כיבוי חזק, צינור Toolitin חזק במיוחד יכול לעמוד בעד 10 ברים של לחץ מים. פשוט נקזו מים מהצינור כאשר אינו בשימוש, אך אחסנו מחוץ לשמש ישירה.
    • 【מה אתם מקבלים】אתם יכולים לקנות 1 קבלו 6, רכישה אחת של ציוד מלא. צינור גינה מדהים 12 מטר; זרבובית מרסס צינור גינה עוצמתית; מפצל צינור עמיד דו-כיווני; תיק אחסון לאחסון הצינור שלכם. בנוסף, יש לכם גם מתלה לצינור מים, נועד להחזיק את צינור המים. אם מסיבה כלשהי, אתם לא אוהבים את צינור הגינה הניתן להרחבה שלכם באורך 15.2 מטר של Toolitin צרו קשר ואנו נעזור לכם לפתור את הבעיה בצורה מספקת.
מוזמנים לשתף!
צינור גינה גמיש 15 מטר מתרחב עם ראש התזה ומחברי פליז בהנחה מטורפת!
צינור גינה גמיש 15 מטר מתרחב עם ראש התזה ומחברי פליז בהנחה מטורפת!
14.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages