שלט אורות ניאון LED בצורת לבבות בחצי חינם!

אמאזון - Amazon
6.9$ לרכישה
S45HEDNJ
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.5.2022 18:28

שלט ניאון מהמם לעיצוב חדר ילדים, סלון או כל פינה אחרת. מחיר של 6.9$ בלבד בסימון קופון ירוק והזנת הקופון S45HEDNJ

תיאור המוכר

  • 【שלטי ניאון תלת-ממדיים משודרגים】 שילוב אורות ניאון LED לב עובד טוב יותר כדי להראות את הקסם של שני ניאון, ליצור אווירה חמימה ורומנטית. חוץ מזה, בהשוואה לנורות ניאון נפוצות, שלטי הניאון שלנו זוהרים משני הצדדים, אתם יכולים לא רק לתלות אותם על הקיר, אלא גם לתלות אותם על התקרה ומקומות אחרים לקישוט.
  • 【שלט ניאון מאיר את הבית שלך】 אור ניאון SEMETOR בהשוואה לנורות ניאון נפוצות, העברת האור שלו חזקה מאוד, האור רך ואחיד, ויש לו אפקט רוחק ראייה ברור יותר. שלט ניאון חי יותר, עמיד לטמפרטורות גבוהות ועמיד. שלט ניאון LED לשימוש במתח נמוך וחיסכון באנרגיה, שקט מאוד כאשר מואר וטוב לשינה. זוהי מתנה מושלמת לילדים.
  • 【פרימיום ובטיחות וחיסכון באנרגיה】 שלט הניאון עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה מרצועות LED באיכות גבוהה, מה שהופך את העברת האור לחזקה מאוד, והאור רך ואחיד; האור שלנו משתמש במערכת אלקטרודה מתקדמת 3V במתח נמוך, צריכת אנרגיה נמוכה וחיים ארוכים, אנא אל תדאגו שהוא יתחמם, ללא סיכון של שבירת זכוכית או דליפת חומרים מזיקים. יש לו את דרכו למיליוני משפחות כקישוט לקיר שלטי ניאון, אורות קיר ניאון, מנורת ניאון ואור לילה.
  • 【אפשרויות כוח כפולות וקלות למיקום 】שלט ניאון זה דורש רק 3 סוללות AA (לא כלולות) או חיבור USB, פשוט חברו את ממשק המחשב או יציאת ה-USB כדי לפתוח את שלט הניאון בחוץ. גודל שלט הניאון הוא 23 * 16 ס”מ, ויש חור שנקדח מראש שתוכלו לתלות אותו על הקיר או להניח אותו על השולחן כרצונכם, נוח להתקנה ולתפעול. השתמשו בשלט כדי להחיות את הסלון. נהדר להוסיף אישיות לחדר השינה, חדר משחקים, משרד, בתי קפה, בר ומסיבה.
  • 【מתנה מושלמת וקישוט הבית】 שלטי אור ניאון SEMETOR הם אידיאליים המושכים את העין לעיצוב הבית או למסיבה שלכם, מה שהופך את החיים הפשוטים יותר צבעים ומעניינים. אורות הניאון יכולים להיות ליום הולדת, יום האהבה, מתנות חג המולד למשפחות, אהובים, חברה, בנות, ילדים וכו’; שלטי ניאון נמצאים בשימוש נרחב בחתונה, מסיבת רווקות, משתה כלה, מסיבת יום הולדת ואירועים חגיגיים, הממוקמים על האש או על השולחן שלכם הם התוספת האידאלית לשולחן המסיבה שלכם.
מוזמנים לשתף!
שלט אורות ניאון LED בצורת לבבות בחצי חינם!
שלט אורות ניאון LED בצורת לבבות בחצי חינם!
6.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages