דיל מסוכן! סט רובה MP9 ו 20 אלף כדורי מים ואביזרים בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
19.99$ לרכישה
4034TH76
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
31.5.2022 9:09

MP9איזה דיל, לא רגיל! חווית משחק קייצית מושלמת במחיר מעולה. רובה MP9, כולל 20א’ כדורי מים (כדורי ג’ל שמשרים במים והם מתנפחים, מחסניות לרובה, סוללה נטענת, משקפי מגן ועוד.. והכל במחיר הזוי של 19.99$ בלבד באיסוף קופון ירוק והזנת הקופון 4034TH76 ומשלוח חינם בהוספת מוצרים ב-9$ בלבד!

תיאור המוכר

  • בטוח וידידותי לסביבה – רובי כדורי ג’ל הם צעצוע מצחיק למשחקי ירי בחוץ. בטוח לילדים. כדור ג’ל המים מעניק לחות תוך שעתיים מתרחב ל-7 מ”מ ושבר בעת פגיעה. הם אינם רעילים, לא מכתימים וניתן להרטיב אותם. קל לניקוי!
  • מתנה מושלמת – רובה כדורי הג’ל יכול לירות עד 6-8 כדורי ג’ל בשנייה. יש לו גם טווח צילום ארוך של 13.7-19.8 מטר כדור ג’ל מעניין זה הוא בחירה טובה! המתנה המושלמת לאבא, אמא, ילדים, נכד, אחיינית או אחיין לחג הפסחא, יום הולדת, חג המולד, שנה חדשה, ליל כל הקדושים, חג ההודיה וחגים אחרים.
  • בידור ופעילות גופנית – רובה כדורי ג’ל יכול להיות צעצוע נהדר לילדים וגם למבוגרים. הוא יכול לאמן את הגוף, כישורי מטרה והתבוננות וסיבולת. חצרות אחוריות, ג’ונגלים, גבעות, קרקע שטוחה וכמה מפעלים נטושים בטוחים הם מקומות אידיאליים. זוהי דרך נהדרת לבדר, במיוחד עבור משחקי קבוצה! המשפחה יכולה לשחק משחקי ירי בחוץ וליהנות ביחד.
  • פעולת התזת ג’ל מים אוטומטית מלאה – עיצוב סינתטי עמיד, גוף מורכב ABS וניילון באיכות גבוהה. מופעל על ידי סוללה נטענת 7.4V – 5000 תמונות לכל טעינת סוללה. לאחר סיום מלחמת המשפחה, עליכם רק לחבר את הסוללה ל-USB כדי להטעין אותה.
  • ערכת התזת ג’ל מים מלאה כוללת – רובה ג’ל חרוזי מים, מגזין ראשי 600 ג’ל מים עגול, מחסנית רזרבית 800 כדורי מים עגולים, כדורי ג’ל עגולים 20000 כדורים לבנים, סוללה נטענת 7.4V עם כבל טעינה, פנס וראייה אינפרא-אדום! אנא לבשו תמיד הגנה לעיניים והשתמשו בפצצת מים 6-7 מ”מ. גיל מומלץ 8+. קראו את המדריך ואת כל האזהרות לפני השימוש.
מוזמנים לשתף!
דיל מסוכן! סט רובה MP9 ו 20 אלף כדורי מים ואביזרים בחצי מחיר!
דיל מסוכן! סט רובה MP9 ו 20 אלף כדורי מים ואביזרים בחצי מחיר!
19.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages