מאוורר ידני אלחוטי נייד HonHey במחיר מצחיק

אמאזון - Amazon
6.5$ לרכישה
HVAM7YIS
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
22.5.2022 21:26

מחפשים הקלה מיידית במשרד, בפינת העבודה במטבח או אפילו בחוץ? קחו מאוורר בקטנה…
מחיר של 6.5$ בלבד עם הקופון HVAM7YIS

תיאור המוכר

  • עמיד: HonHey מאוורר נייד כף יד נבנה עם מנוע עמיד ללא מברשת אשר מסוגל לספק חיי עבודה עם 15,000 שעות שהוא 7 פעמים יותר מרוב המאווררים המיני. מעוצב עם ידית לא מתקפלת למניעת שבירה של הידית שהוא העיצוב הפגום הנ מרוב המאוורר הנייד המתקפל.
  • סוללה בעלת ביצועים גבוהים: מאוורר הסוללה מופעל על ידי סוללה נטענת פרימיום 2000mAh עם ביצועים גבוהים ויעילות. מציע לך זמן עבודה רציף ביותר עם 12 שעות בהתאם למהירות רוח שונה. בהשוואה לאותה קיבולת, הסוללה שלנו עולה על 20% זמן עבודה יותר מאחרים. אתה יכול להביא את מאוורר היד הקטן הזה לטיול, קניות או פעילויות חוץ אחרות ללא חשש לסוללה.
  • אתה יכול לשלוט ברוח: 3 מהירות רוח מתכווננת, אתה יכול לשלוט בעוצמת הרוח מאיטית, בינונית ומהירה לפי צרכים שונים. אתה יכול ליהנות ממהירות איטית, רוח עדינה במהירות בינונית ומהירה היא העזרה הטובה ביותר לבזקים חמים (מסקנה ממאות ביקורות הלקוחות שלנו) והוא “משחק משנה “(מוגדר על ידי Tiktok) עבור ריסים יבשים, קרם עור וריסוס כאשר אתה צריך קטן מאוורר נייד לאחיזה ידנית לאיפור.
  • עובד בזמן טעינה: קבל ספק כוח ממכשירי USB כגון מטען כוח, מחשב, מחשב נייד, מטען USB. HonHey מאוורר נייד נייד נייד הוא מסוגל לעבוד רציף כאשר הוא מתחבר עם ספק כוח. מקומות לתוך הבסיס (כלול), זה יכול להפוך למאוורר שולחן יד רגיל.
  • גודל נייד: HonHey מאוורר אישי מעוצב עם משקל נייד 249.5 גרם ומיני סאזי: 10.9 * 4.8 * 22.4 ס”מ. קל לנשיאה ואחסון בשבילך. אידיאלי לדיסני ולנסיעות וריס יבש. רשימת חבילות: 1 מאוורר נייד נייד מיני של HonHeye; כבל USB אחד של Mirco; נייר הוראות משתמש אחד; שירות אחריות לשנתיים.
מוזמנים לשתף!
מאוורר ידני אלחוטי נייד HonHey  במחיר מצחיק
מאוורר ידני אלחוטי נייד HonHey במחיר מצחיק
6.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages