תיק צ’ימידן / קיטבג איכותי ומעוצב לטיולים במחיר היסטרי ומשלוח חינם!

אמאזון - Amazon
34.79$ לרכישה
W6RMFTOF
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
30.5.2022 15:09

תיק מעוצב ואיכותי שלל תאים והכל מבד עמיד במחיר מדהים של 34.79$ במשלוח חינמי לגמרי בסימון קופון ירוק והזנת הקופון W6RMFTOF

 

תיאור המוכר

  • ▲【שיפור חדש】קיטבג משודרג Wowbox כולל תא נעליים בלעדי מהכיס הצדדי עם רוכסן, כך עדיף להפריד את הנעליים מחפצים ההיגייניים האישיים שלכם. אחריות פרימיום: הוא מגיע עם אחריות של 6 חודשים ללא טרחה כנגד פגמים בעבודה או שבירה בשימוש רגיל. אם יש לך בעיה כזו, אנא שלח לנו דוא”ל ישירות. הוא פרקטי לשימוש כתיק סופ”ש / תיק נסיעות גדול במיוחד / תיק צבאי / תיק חדר כושר / תיק כתף / מזוודות נשיאה.
  • ▲【חומר פרימיום】בד עבה ועמיד, עור פרה אמיתי וחומרת מתכת חזקה הופכים אותו לתיק נסיעות נהדר. הערה: עור הפרה יראה שריטות, אשר מוסיף אופי לתיק. עבור עור אמיתי, ככל שתשתמשו בו יותר, כך הוא הופך להיות מלוטש יותר.
  • ▲【כיסים חיצוניים】הכיסים הקדמיים עם רוכסן ניתנים לפתיחה וסגירה על ידי פופרים מגנטיים ורוכסנים, אשר מאבטחים את החפצים שלכם בבטחה והיטב. הכיס האחורי עם הרוכסן יכול לאחסן את הדברים השימושיים ביותר לגישה מהירה.
  • ▲【תא ראשי】תא מרווח זה בעל קיבולת גדולה, מחזיק עד 16.7 x 9.8 x 11.8 אינץ’, או 42.5 x 25 x 30 ס”מ. הממדים הכפולים של הקיטבג הם 25 x 9.7 x 11.9 אינץ’ או 55 x 25 x 30 ס”מ. הוא כולל גם כיסי קיר קשיחים. יש חגורת עור בתוך המחבר את מחזיק המפתחות / תיק האחסון שנצמד בקלות עם אבזם סיכה, אשר שומר על החפצים שלך מאורגנים היטב.
  • ▲【פרטי רצועה】1.) רצועת הידית העליונה עשויה מבד עבה המחובר לעור, מה שהופך אותו לנוח לנשיאה. 2.) הרצועות הדו-צדדיות שימושיות כאשר התוכן כבד מדי וזקוקים לשני אנשים לשאת יחד. 3.) רצועת הכתף הניתנת להסרה יכולה להיות מותאמת ונעולה לכל אורך הנדרש לנשיאה על הכתף כדי להקל על המשקל ולאחר מכן לשחרר בחופשיות לאחסון כמזוודה.
מוזמנים לשתף!
תיק צ’ימידן / קיטבג איכותי ומעוצב לטיולים במחיר היסטרי ומשלוח חינם!
תיק צ’ימידן / קיטבג איכותי ומעוצב לטיולים במחיר היסטרי ומשלוח חינם!
34.79$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages