סט של 4 מכלי אחסון מזון מפלסטיק 4.4 ליטרים CASA LINGO בסייל שווה!

אמאזון - Amazon
13.79$ לרכישה
Z4DKC7QJ
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
9.6.2022 15:58

שימו לב! סט של 4 מכלי אחסון מזון אטומים כוללים מכסה, 4.4 ליטרים למיכל במחיר של 13.79$ בלבד בהזנת הקופון Z4DKC7QJ
ושימו לב, הקופון עובד על יותר מסט ניתן לקחת 3 סטים לסה”כ של 12 מיכלים ולזכות במשלוח חינם לגמרי ולשלם על הכל 41.38$, כ139 ש”ח בלבד!!

תיאור המוכר:

  • מיכלי אחסון מזון CASA LINGO מושלמים לארגון המטבח והמזווה שלכם: עם העיצוב הנערם, מיכלי האחסון מפלסטיק בגדלים שונים יעשו שימוש יעיל יותר בכל סנטימטר במטבח הביתי שלכם. הפכו את המטבח או המזווה שלכם למאורגנים ויפים. בין אם יש לכם מזווה גדול או קטן, המיכלים העמידים האלה יעזרו לכם לארגן את המטבח והמזווה שלכם טוב יותר.
  • עיצוב איטום בטיחות חדש: עיצוב הקופסה המרובעת הופך את כל היציב יותר ולא קל להפיל, והחלק העליון של המכסה מסופק עם חריץ, כך שכאשר נערמים יחד, קופסאות האחסון העליונות והתחתונות יציבות בכללותו. מערכת נעילה 4 צירים עמידה בפני דליפות יוצרת אטימה אטומה למים בין המיכל למכסה, אשר תמיד יכולה לשמור על האוכל שלכם יבש ורענן.
  • עיצוב מנעול חדש: עיצוב המנעול החדש מונע שבירה בקלות כמו העיצוב המסורתי, אשר מאריך את חיי השירות של מיכלי האחסון. ל-4 מכלים יש את אותם המכסים שמקלים על זיהוי ושילוב. כך שלא תצטרכו לדאוג שלא תוכלו למצוא כיסוי של המיכל המתאים.
  • 👉4.4 ליטר קיבולת מספקים את כל צרכי האחסון שלכם: כולל 4 מיכלים גדולים (3.9 ק”ג סוכר/4.4 ליטר). מיכלי אחסון אלה למטבח מושלמים לסוגים רבים של מוצרי מזון יבש ואפייה, כגון קמח, סוכר, אורז, דגנים, צ’יפס, דגנים, אגוזים, שעועית, חטיפים, פסטה, קפה ותה. בנוסף פתחים רחבים מספיק כדי להגיע פנימה עם כוס מדידה.
  • 👉עמיד באיכות גבוהה & 100% נטול BPA: מיכלי אחסון מזון CASA LINGO עשויים 100% פלסטיק עמיד באיכות גבוהה ללא BPA בטוח למזון. מגיע עם כוס מדידה אחת עם ידית, תוויות לוח גיר ועט לוח אחד. תנו לנו ליהנות ממטבח או מזווה מאורגן ויפה בצורה מסודרת!
מוזמנים לשתף!
סט של 4 מכלי אחסון מזון מפלסטיק 4.4 ליטרים CASA LINGO בסייל שווה!
סט של 4 מכלי אחסון מזון מפלסטיק 4.4 ליטרים CASA LINGO בסייל שווה!
13.79$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages