הדיל נגמרשעון זריחה מעורר הכולל RGB, שעון מעורר, רדיו FM ועוד במשלוח חינם!

אמאזון - Amazon
19.9$ לרכישה
22PJPT3Q
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.6.2022 20:44

שעון מושלם להשכמה טבעית – השעון מדמה זריחה עם תאורה משתנה בעוצמה ובצבע לצד צלילי משתנים!
מחיר מעולה של 19.9$ כולל משלוח חינם ללא צורך ברכישות נוספות בסימון קופון ירוק והזנת הקופון 22PJPT3Q

תיאור המוכר:

  • 【תאורת LED אמיתית 360 מעלות ותצוגת זמן】: עיצוב פטנט, שעון מעורר LED זריחה זה הוא צעד אמיתי ממוצרים דומים אחרים המכילים שטח חשוך גדול, כך שהוא מאפשר 1/3 מהתצוגה הקדמית לא יוכל לפלוט אור ורק בזמן, זה גורם לתצוגת הזמן להיות מטושטשת וקשה לראות. תיקנו בעיה זו באמצעות הטכנולוגיה הדיגיטלית העדכנית ביותר כדי ליצור בהירות שאין דומה לה. מסך מלא 360 מעלות מגביר את בהירות התאורה כדי לעזור לכם להתעורר בקלות מתמיד!
  • 【14 מצבי תאורה ופונקציית אורות נשימה】: שעון מעורר דיגיטלי זה בעל סגנונות תאורה שונים עם 7 צבעים אחידים ו-7 צבעים מעורבים באופן שוטף החל מלבן חם לסגנון אורורה. עיצוב ה-RGB משתמש בטכנולוגיה חדשנית כדי להשיג את האפקט החזותי הדומה לזה של Ambilight. כפתור בנגיעה אחת מאפשר לכם להחליף את מצב האור ולהתאים את הבהירות מרמה 0 לרמה 20 בקלות, עם מצבי אור נשימה מרגיעים שיכולים לעזור לכם לבנות הרגלי שינה טובים יותר לאורך זמן.
  • 【הדמיית זריחה וצלילי אזעקה מרובים】: שעון מעורר דיגיטלי זה מציע פונקציונליות מדהימה של הדמיית שמש עולה על ידי תאורה הדרגתית לאורך זמן של 10, 20 או 30 דקות יחד עם שמונה צלילים טבעיים שונים (כגון שירת ציפורים, גל האוקיינוס ופסנתר, עם 16 רמות עוצמת קול מתכווננות), רדיו FM (לתחנות עם תדר בין 76-108 הרץ) או רעש לבן ה. באפשרותכם להתאים אישית את מצבי השינה וההתעוררות שלכם ללב שלכם.
  • 【שעון מעורר כפול וכפתור “נודניק】: עם מכשיר אחד בלבד, המשתמש יכול להגדיר שתי הגדרות אזעקה שונות עבור שני תרחישים שונים, כגון זמן התעוררות של יום חול וזמן השכמה בסוף השבוע כאשר אתה רוצה לישון בקצת יותר. השעון כולל כפתורים ארגונומיים וידידותיים למשתמש שמקלים על שינוי ההגדרות בשעון המעורר, או פשוט ללחוץ על כפתור ה”נודניק” כאשר השעון המעורר נכבה כדי לאפשר 9 דקות שינה נוספות.
  • 【【לא רק אור התעוררות רגיל】: עם פלט של 320 לוקס, שעון מעורר זריחה זה יכול לשמש כמנורת לילה לצד המיטה, אפילו מנורת קריאה. באפשרותכם להגדיר צלילים/מוזיקה שונים לפני השינה בזמן שהאור והמוזיקה ידהו בהדרגה ויכבו בזמן שאתם נרדמים. להתעורר באמצע הלילה ללכת לשירותים או להאכיל את התינוק זה אפילו קל יותר עם נגיעה פשוטה של כפתור כדי לפלוט אור רך וחם המאפשר לכם לחזור לישון בקלות ומהיר.
מוזמנים לשתף!
שעון זריחה מעורר הכולל RGB, שעון מעורר, רדיו FM ועוד במשלוח חינם!
שעון זריחה מעורר הכולל RGB, שעון מעורר, רדיו FM ועוד במשלוח חינם!
19.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages